1. שינוי כרטיס - ניתן להציע טיסת אל על חלופית בשבוע הקרוב עד ליום 30.4 כולל (לא כולל הקדמת טיסה): יש לבצע במחלקת השרות המקורית, במידה ואין מקום במחלקה המקורית של הכרטיס אפשר להזמין מחלקה שונה ובתנאי שלא חורגים ממחלקת השרות (תיירים, עסקים, ראשונה).
2. כרטוס - תוכלו לכרטס במשרדכם או להעביר לכרטוס לשרות לסוכן, ע"י הכנסת הערה בדומה לבקשות לסטיקר שאתם מעבירים.
3. REISSUE - בעת ביצוע ה-REISSUE - יש להכניס FARE BASIS זהה לכרטיס המקורי (לא לשנות FB גם אם המחלקה שונה).
4. REFUND - נוסע אשר טיסתו בוטלה ויבקש החזר כספי - זכאי להחזר כספי מלא, ללא גביית דמי ביטול.
5. ניצול חלקי - נוסע שניצל חלק מכרטיס הטיסה (קופון ראשון נוצל) ורכש כרטיס בחברת תעופה זרה - ניתן לשלוח למייל הדסק האלקטרוני לבדיקת החזר החלק היחסי עבור הקופון שלא נוצל.
6. העברה לחברה זרה (INVO) - עבור כרטיסים בתעריף G ומעלה, ניתן לבדוק אפשרות להזמנה בחברה זרה שיש איתה הסכם כירטוס אלקטרוני, לבצע הזמנה בחברה הזרה באותה מחלקת שירות (תיירים, עסקים, ראשונה) ולהעביר לשירות לסוכן לבדיקה / אישור וכרטוס. ע"י הכנסת הערה בדומה לבקשות לסטיקר שאתם מעבירים.
להלן הנחיות לנוסעים שטיסתם מתוכננת ל-23.4
שינוי כרטיס - ניתן להציע טיסת אל על חלופית ליציאה עד ליום ה-15/5 כולל. במידה והטיסה החדשה מוזמנת על מחלקה (RBD) זהה לטיסה המקורית - לא יגבו דמי שינוי. במידה והטיסה החדשה מוזמנת על מחלקה (RBD) שונה מהטיסה המקורית - יש לשלם רק הפרש במחיר, לא יגבו דמי שינוי.
22/04/2013
|