21.06.2024
 
אל על: הנחיות לסוכני הנסיעות - שינוי / ביטול כרטיס בעקבות השביתה

 

 

שירות חדשות תיירות

אל על הפיצה בקרב סוכני הנסיעות הנחיות בנושא שינוי / ביטול כרטיס בעקבות השביתה:

1. שינוי כרטיס - ניתן להציע טיסת אל על חלופית בשבוע הקרוב עד
ליום 30.4 כולל (לא כולל הקדמת טיסה):
יש לבצע במחלקת השרות המקורית, במידה ואין מקום במחלקה המקורית של הכרטיס אפשר להזמין מחלקה שונה ובתנאי שלא חורגים ממחלקת השרות (תיירים, עסקים, ראשונה).

2. כרטוס - תוכלו לכרטס במשרדכם או להעביר לכרטוס לשרות לסוכן,
ע"י הכנסת הערה בדומה לבקשות לסטיקר שאתם מעבירים.

3. REISSUE - בעת ביצוע ה-REISSUE - יש להכניס  FARE 
BASIS זהה לכרטיס המקורי (לא לשנות FB גם אם המחלקה שונה).

4. REFUND - נוסע אשר טיסתו בוטלה ויבקש החזר כספי - זכאי להחזר כספי מלא, ללא גביית דמי ביטול.

5. ניצול חלקי - נוסע שניצל חלק מכרטיס הטיסה (קופון ראשון נוצל)
ורכש כרטיס בחברת תעופה זרה - ניתן לשלוח למייל הדסק האלקטרוני לבדיקת החזר החלק היחסי עבור הקופון שלא נוצל.

6. העברה לחברה זרה (INVO) - עבור כרטיסים בתעריף G ומעלה, ניתן לבדוק אפשרות להזמנה בחברה זרה שיש איתה הסכם כירטוס אלקטרוני, לבצע הזמנה בחברה הזרה באותה מחלקת שירות (תיירים, עסקים, ראשונה) ולהעביר לשירות לסוכן לבדיקה / אישור וכרטוס. ע"י הכנסת הערה בדומה לבקשות לסטיקר שאתם מעבירים.



להלן הנחיות לנוסעים שטיסתם מתוכננת ל-23.4

שינוי כרטיס - ניתן להציע טיסת אל על חלופית ליציאה עד ליום ה-15/5 כולל. במידה והטיסה החדשה מוזמנת על מחלקה (RBD) זהה לטיסה המקורית - לא יגבו דמי שינוי. במידה והטיסה החדשה מוזמנת על מחלקה (RBD) שונה מהטיסה המקורית - יש לשלם רק הפרש במחיר, לא יגבו דמי שינוי.

 

22/04/2013