18.04.2024
 
סקירת מלונות חדשים ומשופצים בפריס

 

 

שירות חדשות תיירות

אתר הזמנת המלונות Agoda.com (חברה בת של פרייס-ליין) יוצא במבצעים בעשרה בתי מלון בפריס שעברו שיפוץ ועיצוב מחדש ונפתחו ללקוחות. כשמדובר בבתי מלון, ההיצע בפריס הוא בלתי נדלה: ממלונות בוטיק קטנים עד לארמונות מפוארים שמגדירים מחדש את המונח "יוקרה".

 

 

מלון Marignan Paris Champs Elysées - ארבעה כוכבים

במרכז האלגנטי של העיר - "במשולש הזהב", מלון Marignan פתח מחדש את שעריו לאורחים לאחר העיצוב מחדש שהופקד בידי המעצב פייר יבונוביץ (Pierre Yovanovich). המלון ממוקם בקרבה לשדרה מונטיין והשאנז אליזה. חזית המלון מציגה קו אומנותי מרשים של העידן הפריסאי והשהות בו היא חוויה מובטחת בזכות הבר החדשני, מסעדה עם תפריט המשתנה לפי העונה וחדר קולנוע פרטי.

http://www.agoda.co.il/europe/france/paris/hotel_marignan_paris_champs_elysees.html

 

מלון Le Marcel - ארבעה כוכבים

מלון פריסאי - בוהמי אשר נפתח לאחרונה ומציע ללקוחותיו אפשרות לברוח מהעולם החיצוני. תפאורת המלון אשר עוצבה בידי המעצבת הנודעת קלאודיה דל-בובה (Claudia Del Bubb) ומיקומו המרכזי ברובע דה-גאר דה-ל'אסט (de Gare de l'Est), אחד הרובעים המרתקים בפריס, הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד.

http://www.agoda.co.il/europe/france/paris/hotel_le_marcel.html

 

מלון Georgette - שלושה כוכבים

המלון ממוקם בלב לבו של רובע Marais ההיסטורי, במרחק מספר צעדים ממרכז פומפידו המפורסם. במלון מוצגות יצירות אמנות מודרניות בחדרים עצמם וברחבי המלון ניתן לראות נגיעות שונות של מעצבים מפופ עד לניו-ריאליזם ואמנות רחוב. יש לציין גם את צוות המלון, שיוצא מגדרו בכדי לתת לאורחיו הרגשה וחוויה נעימה במקום המיוחד הזה.

http://www.agoda.co.il/europe/france/paris/hotel_georgette.html

 

מלון de Neuve - שלושה כוכבים

המלון נצבע מחדש בצבעים מרגיעים וחמים. העיצוב העכשווי של המלון ישביע את רצונו של כל תייר אנין טעם. הוא ממוקם בקרבת נהר הסיין, קתדרלת נוטרדאם ואתרים מפורסמים אחרים.

http://www.agoda.co.il/europe/france/paris/hotel_de_neuve.html

 

מלון Longchamps Élysée - שלושה כוכבים

המלון שופץ לחלוטין ובמראה החדש ניתן דגש על עיצוב עדין, אלגנטי ונוח. הוא ממוקם קרוב למרכז העיר - מרחק כמה צעדים מכיכר טרוקדרו ומהנוף של מגדל אייפל.

http://www.agoda.co.il/europe/france/paris/hotel_longchamp_elysees.html

 

מלון Armoni - שלושה כוכבים

מלון זה שנפתח לאחרונה, עוצב בידי המעצבת הצרפתייה אוסקל אונו (Oscal Ono) ומספק אווירה אינטימית וחמימה. המעצבת עשתה מאמצים גדולים כדי לתכנן חדרים עם תאורה רכה וגוונים ניטרליים, וזאת כדי להבטיח את השהייה הרגועה ביותר לאורחים.

http://www.agoda.co.il/europe/france/paris/hotel_armoni.html

 

מלון George Opéra - שלושה כוכבים

המלון נבנה ברוח מסורתית ומתאים במיוחד עבור אנשי עסקים. הודות לעיצוב האלגנטי, הצבעים הבהירים והרמה הגבוהה של השירות.

http://www.agoda.co.il/europe/france/paris/george_opera_hotel.html

 

מלון Montmartre Mon Amour - ארבעה כוכבים

מלון בוטיק מקסים זה יושב בחלק העליון של מונמארטר, אחת השכונות הכי הרומנטיות בפריס אשר נמצאת בקרבת בזיליקת הלב הקדוש המפורסמת. כל חדר מעוצב בסגנון ייחודי.

http://www.agoda.co.il/europe/france/paris/hotel_montmartre_mon_amour.html

 

מלון Derby Alma - ארבעה כוכבים

המלון ממוקם בסמוך לנהר הסיין וקרוב מאוד לאטרקציות תיירותיות עיקריות רבות, כולל מגדל אייפל. במלון חדרים גדולים ומיוחדים תודות למעצב הנודע ז'יל לבורנג' (Gilles Leborgne).

ihttp://www.agoda.co.il/europe/france/paris/hotel_le_derby_alma.html

 

מלון Best Western Hotel Prince Montmartre - שלושה כוכבים

המלון אשר שופץ לחלוטין יושב ממש במרכזו של רובע מונמארטר המפורסם. המלון מציע שירותים באיכות גבוהה וגישה קלה לשני קווי מטרו כך שהוא מאוד נגיש ונוח לתיירים.

http://www.agoda.co.il/europe/france/paris/eden_montmartre.html

 

 

(כתבה פרסומית מטעם Agoda.com)

11/04/2013