26.04.2024
 
קלמ: עיצוב מחדש של מחלקות העסקים בטיסות הטרנס-אטלנטיות

 

 

 

שירות חדשות תיירות

חברת התעופה קלמ תעצב מחדש את מחלקת העסקים World Business Class בקווי התעופה הטראנס-אטלנטיים שלה. העיצוב החדש יציע נוחות מרבית ופרטיות לנוסעי המחלקה ויכלול מושב שהופך למיטה במצב מאוזן, שטח אחסון רחב יותר ושטיחים שעשויים ממדי דיילות ממוחזרים. בנוסף, כחלק מהעיצוב החדש, יופחת מספר המושבים במחלקה מ-42 ל-35 מושבים וזאת על מנת לספק מרחב גדול יותר לכל נוסע. על קונספט העיצוב החדש של המחלקות אמון מעצב העל ההולנדי הנודע Hella Jongerius.

טיסת הבכורה של מחלקת העסקים בעלת עיצוב הפנים החדש תצא לדרך ביולי 2013 כשהעיצוב יעשה ביתר המטוסים בהדרגה. תחילה על 22 מטוסים מדגם בואינג 747-400 כשיתר הצי מדגם זה צפוי להיות מוכן עד לחודש אפריל 2014. בשלב הבא יעוצבו מחדש 15 מטוסים מדגם בואינג 777-200 עד לקיץ 2014

פיטר הרטמן, נשיא ומנכ"ל חברת קלמ: "אני משוכנע שהעיצוב העכשווי של מחלקת העסקים יתקבל בהערכה רבה ע"י הלקוחות מאחר והוא נותן מענה מקיף יותר לצרכיהם. גם בתקופות של קשיים כלכליים, קלמ ממשיכה להשקיע בנוחות המרבית ללקוחותיה. ואני גאה בתוצאה הנהדרת והייחודית הזאת מאחר ובדרך זו, כל אחד מהמושבים במחלקה החדשה משקפים את שאיפתנו להעניק לנוסעינו הרגשה חמה ונעימה כמו בבית".

 

אודות העיצוב החדש של מחלקת העסקים World Business Class

העיצוב החדש של מחלקת העסקים נסוב סביב עקרון מנחה להקנות נוחות ופרטיות לכל אחד מנוסעי המחלקה. המושבים החדשים שיפתחו במלואם למצב שכיבה מאוזן, יציעו נוחות אופטימאלית לנוסע וימוקמו בעמדות מעוצבות, מופרדת ע"י מסכי טלוויזיה, ואשר מבטיחות פרטיות רבה יותר כמו גם שטחי אחסון גדולים יותר. העיצוב החדש יכלול שטיחים חדשים, קישוטי פאנל, וילאות, תאורה, שמיכות, כריות וריפוד. כשהמוטיבים המרכזיים לכלל העיצוב מושתתים על מיטב המסורת והשורשים ההולנדיים והמטרה המרכזית להביאם אל העולם הרחב. מספר מושבים במחלקת העסקים יופחת ל-35 עד 42 על סיפונו של בואינג 747-400.

09/04/2013