24.04.2024
 
רשת פרימה רכשה את מלון סיטי בתל אביב

 

 

שירות חדשות תיירות

רשת פרימה הודיעה על רכישת מלון סיטי בתל אביב תמורת כ-75 מיליון ש'. המלון היה עד כה בניהול רשת אטלס. מלון סיטי ממוקם ברחוב מאפו, ליד הטיילת והים. המלון, המעוצב באווירה ביתית, מכיל 96 חדרים, מהם 24 חדרים פינתיים עם מרפסת המתאימים לאירוח משפחות. כמו כן, קיימים במלון אולמות אירועים עד 120 משתתפים.

זאת בנוסף לרכישה שנעשתה לאחרונה על ידי רשת פרימה של בניין קופת חולים הישן הממוקם בסיטי של תל אביב, ברחוב אלנבי פינת מאז"ה. בכוונת הרשת להסב אותו בעתיד למלון. שני המלונות הללו יתווספו למלון נוסף של הרשת הממוקם ברחוב הירקון בתל אביב, פרימה תל אביב.

רכישת המלונות בתל אביב ממשיכה את תנופת ההתרחבות של רשת פרימה. בתחילת 2013 רכשה הרשת את מלון פארק המיתולוגי בירושלים שנמצא תחת תהליך שיפוץ מאסיבי. השיפוץ, בעלות של כ-20 מיליון שקל, כולל את כל 217 החדרים והמסדרונות כמו גם את השטחים הציבוריים והכניסה למלון. בנוסף יעברו שיפוץ מערכות המלון (מערכות מיזוג האוויר, המטבח וכו').

בימים אלה גם מושלמים השיפוצים בשני מלונות נוספים: באואזיס ים המלח - במלון השוכן לחופו של ים המלח הושקעו כ-20 מיליון שקל בשיפוץ מלא של כל 144 החדרים. כמו כן, עוצבו מחדש השטחים הציבוריים במלון. הפתיחה המחודשת צפויה להתרחש במאי 2013; בפרימה "המלכים" ירושלים, שנמצא באחד המקומות האסטרטגיים בעיר ירושלים, מושקעים כ-10 מיליון שקלים בשיפוץ מלא של השטחים הציבוריים אשר יכלול עיצוב מחדש של כל מסעדות המלון, הלובי והבר. במסגרת השיפוץ יוחלפו המעליות, מערכות המיזוג האוויר ויוקם מרכז ספא חדש אשר מציע לאורחי המלון חדרי טיפולים, סאונה וחדר כושר חדיש. השיפוצים יושלמו בסוף 2013.

רכישת המלונות החדשים ושיפוץ הקיימים הם חלק אינטגרלי מאסטרטגיית הצמיחה וההתחדשות של רשת פרימה שנמצאת בבעלות איש העסקים מרק מוסקוביץ' אשר רואה את עתיד התיירות בכלל והמלונאות בפרט כחלק ממנועי הצמיחה העתידיים. את האסטרטגיה מוביל המנכ"ל החדש של פרימה, אבי דור, אשר נכנס לתפקידו ביולי 2012, וזאת על מנת למשוך קהלים חדשים, אנשי עסקים, תיירים מישראל ומבקרים מחו"ל, כמו גם לחזק את מעמדנו באזורים תיירותיים אסטרטגיים.

אבי דור, מנכ"ל רשת מלונות פרימה: "אנחנו מזהים צורך הולך וגובר בקרב הצרכן הגלובלי למלונות ברמת ארבעה כוכבים המציעים חווית אירוח ייחודית, מהנה ואיכותית במחיר התואם לציפיותיו. היעד ברשת הוא ליצור פיזור מלונות בנקודות אסטרטגיות העונה על מגוון רחב של קהלים".

09/04/2013