29.03.2024
 
בכירי סיטונאי התיירות האמריקניים מגיעים לישראל

 

 

שירות חדשות תיירות

משלחת של בכירי ארגון -USTOA The United States Tour Operators Association - תגיע לסיור בישראל באירוח משרד התיירות ותערוך בה ישיבת הנהלה מיוחדת. בארגון, שנחשב לארגון סיטונאי התיירות הגדול ביותר בארה"ב, נכללות חברות תיירות מהבולטות בתעשיית התיירות בעולם. הפעם האחרונה בה התכנס הארגון בישראל הייתה בשנת 1995.

הביקור יתקיים ב-17-24 באפריל בהשתתפות למעלה מ-20 סיטונאי תיירות אמריקאים מהבכירים ביותר בתעשייה, במטרה להתרשם מהמוצר התיירותי בישראל ולהיחשף למגוון אפשרויות הביקור בארץ. המשלחת תיפגש עם שר התיירות ועם גורמים בכירים בענף התיירות והכלכלה בארץ, וכן תערוך פגישות היכרות עם מארגני תיירות נכנסת בישראל במטרה לחזק את הקשרים בין תעשיות התיירות במדינות. בין החברות הבולטות בארגון ניתן למצוא את Abercrombie& Kent, Adventures by Disney, Cox& Kings, Lindblad Travel, Tauck Tours, המשווקות חבילות תיירות מהיוקרתיות בעולם. במינהל השיווק סבורים כי במיוחד בעת הזו, בה נעשים מאמצים שיווקיים כדי לחזק את התיירות לישראל לאחר מבצע "עמוד ענן" והשלכותיו, יש חשיבות עצומה להכרות של מקבלי החלטות אלו עם היעד.

האורחים יסיירו בליווי נציגי משרד התיירות באתרי התיירות המרכזיים בארץ, ובין היתר בתל אביב ויפו, בירושלים, בחיפה, בעכו, בצפת, באתרים הקדושים לנצרות בצפון הארץ, בקיסריה, בים המלח, במדבר יהודה ומצדה ועוד.

המפגש של נציגי החברות הסיטונאיות החשובות בארה"ב עם מוצר התיירות בארץ צפוי להביא לחשיפה חיובית עצומה לישראל. ביקור זה מצטרף לאירוחים של אלפי מובילי דעת קהל ומחליטנים, עיתונאים, ידוענים וגורמים בכירים בתעשיית התיירות מרחבי העולם על ידי משרד התיירות. אירוח אנשים אלה הניב אלפי סיקורים וחשיפות תקשורתיות בעולם, המעודדים ביקור בישראל, וערכם מוערך במאות מיליוני שקלים.

ארצות הברית היא מדינת המקור הגדולה בתיירות לישראל. בשנת 2012 הגיעו מארצות הברית כ- 610 אלף מבקרים, המהווים 18% מהתיירות לישראל. מנתוני משרד התיירות עולה כי התייר האמריקאי שוהה כ-12 לילות בממוצע בישראל, ומוציא כ-1,841דולר בזמן שהותו. בשנת 2012 נאמדו ההכנסות מתנועת התיירות מארה"ב בכ-4 מיליארדי שקלים.

שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו: "אנו מקדמים בברכה את סיטונאי התיירות המגיעים מארה"ב. בין המדינות קיים קשר מיוחד, הבא לידי ביטוי גם בתחום התיירות. אני סמוך ובטוח שהביקור יקדם את שיתוף הפעולה הנוכחי בין תעשיית התיירות האמריקאית לזו הישראלית וייצור קרקע פוריה לשיתוף פעולה עתידי".

08/04/2013