"מד מן" והתיירות לישראל
מאת גדי קנר אמש נפתחה בארה"ב עונה חדשה (שישית במספר) של סדרת הטלויזיה המופתית "Mad Men" - סיבה טובה להיזכר דווקא בפרק השישי בעונה הראשונה של הסדרה, המתרחשת כזכור בשנות ה-60 של המאה שעברה. אנשי משרד התיירות הישראלי הסבירו לאנשי משרד הפרסום "סטרלינג קופר" מדוע הם מעוניינים בהם לניהול תקציב הפרסום של ריו. דון דרייפר (הלא הוא ג'ון האם) שואל: "אתם לא חושבים להציב פסל של ישו בגובה 150 רגל בתל אביב? משום שכך אנחנו מוכרים את ריו". פיט מעלה רעיון חדש: "אולי אנחנו צריכים לנצל את המצב המסוכן במקום להילחם בזה: תיירות היא הרפתקה". סלבטורה, המעצב הגרפי, מסכם: "היתרון היחיד שיש לישראל להציע הוא שהאנשים בה יפים".
וצילום המסך מהפרק מוקפד במיוחד ורלוונטי עד כאב: גליון "עולם הקולנוע" של התקופה שעליו מתנוססת יפהפיה בסגנון הוליוודי מושלך על גבי ערימת תצלומי קורבנות השואה.
08/04/2013 |