16.04.2024
 
מנויים חדשים ברשת ישרוטל

 

 

שירות חדשות תיירות

מנכ"ל מלונות ישרוטל, ליאור רביב, הודיע על מינויו של עמית בהט לתפקיד מנהל אזור אילת של חברת מלונות ישרוטל.

עמית בהט התחיל לעבוד בחברת ישרוטל בשנת 1994 עם פתיחת מלון רויאל ביץ' אילת, שם נקלט לתפקיד סגן מנהל חדר האוכל לאחר סיום לימודיו בבית הספר "תדמור" למנהל בתי מלון. בתפקידיו האחרונים שימש בהט כאחראי על מלון ישרוטל הנסיכה, וזאת במקביל לניהול אשכול מלונות רויאל ביץ' אילת וישרוטל ים סוף. לפני כן, ניהל את אשכול ישרוטל רויאל גארדן וישרוטל ריביירה, ואת אשכול ישרוטל ספורט וישרוטל לגונה.

"לאור התרחבות והתפתחות החברה באזור המרכז, החלטנו על הוספת תפקיד של 'מנהל אזור מלונות אילת', וזאת בכדי לאפשר לשלומי טחן, סמנכ"ל תפעול ישרוטל, בנוסף לאחריותו על מלונות אילת להתרכז גם בפתיחת המלונות החדשים רויאל ביץ' ת"א וכרמים בקרית ענבים. במינויים אלה, אנו מיישמים את הפילוסופיה הניהולית של רשת ישרוטל, אשר מקדמת את עובדיה וממנה לתפקידים הבכירים ביותר, מנהלים משורותיה", מסר רביב.

גולן כהן, הממלא כיום את תפקיד מנהל מלון ישרוטל אגמים, יחליף את עמית בהט וימונה למנהל מלון רויאל ביץ' אילת. כהן החל את עבודתו ברשת ישרוטל בשנת 2002 כמנהל משאבי אנוש בישרוטל המלך שלמה, ובהמשך קודם לתפקיד סמנכ"ל ישרוטל המלך שלמה, סמנכ"ל ישרוטל ים המלח, ומנהל תפעול ישרוטל לגונה.

את מקומו של גולן כהן, כמנהל מלון ישרוטל אגמים, ימלא ערן הנדלר, הממלא מאז אפריל 2011 תפקיד מנהל מלון רויאל ביץ' אילת, וזאת לאחר שהיה במשך 7 שנים המנהל התפעולי של מלון הילטון מלכת שבא באילת.

02/04/2013