19.04.2024
 
פינאייר מתחברת לפייסבוק: הנוסע יוכל לדווח על מושבו בטיסה ברשת החברתית

 

 

שירות חדשות תיירות

פינאייר מתחברת לרשת החברתית. חברת התעופה הפינית הודיעה על שירות חדש לנוסעיה: שילוב בין דף הפייסבוק של הנוסע לבין מקום מושבו בטיסתו בפינאייר.

כך זה יעבוד: אחרי סיום תהליך הרישום לטיסה (צ'ק-אין), יכול הנוסע לדווח לכל חבריו בפייסבוק היכן יישב במטוס בטיסתו הבאה, וכך יוכלו נוסעים אחרים באותה טיסה לדעת שחברם יהיה עמם באותה טיסה. הנוסע ימסור בדיווחו בפייסבוק באיזו טיסה יהיה, היכן המושב שלו ומתי מועד ההגעה ליעד.

אקו וראמאקי (ARO VARANAKI), מנהל המדיה בהנהלת פינאייר, הסביר את התכנית החדשה, שפינאייר היא חלוצה עולמית בו בתחום התעופה: "רבים יאהבו לספר לחבריהם ברשת החברתית על אודות טיסתם הבאה, ואנו משתדלים להקל עליהם את התהליך בכך שאנו יוצרי חיבור בין דף הפייסבוק לבין הצ'ק-אין של הנוסע בטיסתנו. כך נקל על נוסעינו לפגוש את חבריהם בטיסה וגם להכיר אנשים חדשים".

על מנת לשמור היטב על זכויות הפרט, מסבירה פינאייר כי הנוסע יכול לראות פרטים רק על הטיסה שלו, הנוסע יכול לא להזדהות ולהמשיך לטוס בעילום-שם, כפי שהיה עד כה, והוא יכול גם לבטל בכל רגע את הפצת המידע. הפרוייקט של פינאייר נעשה בשיתוף פעולה עם רשת ההזמנות אמדיאוס.

19/03/2013