28.03.2024
 
יעדי הקיץ המועדפים על האמריקנים: אורלנדו ולאס וגאס, לונדון ופריס

 

 

מאת שירן כצנלסון

זו השנה ה-11 ברציפות שאורלנדו ולאס וגאס הם שני יעדי הקיץ הפופולריים בקרב האמריקנים, כפי שעולה מסקר שערכה ASTA, התאחדות סוכני הנסיעות בארה"ב.

אורלנדו שבפלורידה, הגיעה למקום הראשון עם 18 אחוזים מהקולות, ולאס וגאס שבנבאדה, שמרה על המקום השני עם 15 אחוזים מהקולות.

"יש דברים שלא יוצאים מהאופנה", אמר זאיין קרבי, נשיא ומנכ"ל ASTA, "היעדים הנבחרים ידידותיים למשפחות, כמו אורלנדו, ומציעים ריגושים, כמו לאס וגאס. היעדים הללו הם יעדים נצחיים בקרב האמריקנים המבקשים לנפוש עם המשפחה והחברים".

אורלנדו ולאס וגאס הראו ירידה בנתח שוק בין השנים 2007 ועד השנה הנוכחית, ועדיין הם הנבחרים על פי רוב מדי שנה, ועולים על נתח השוק של 10 הערים המובילות האחרות. הפופולריות של סן פרנסיסקו, מיאמי ולוס אנג'לס עלתה במהלך תקופה זו. 

פלורידה שוב עקפה את המדינות האחרות בעונת הקיץ של 2013, והיוותה 28 אחוזים מכלל הקולות, עם ערים כמו אורלנדו ומיאמי. נבאדה (15.6 אחוזים) נשרה מהמקום השני והוחלפה על ידי קליפורניה (16.4 אחוזים). ניו יורק (12 אחוזים) והוואי (11 אחוזים) השלימו את רשימת חמשת המדינות המבוקשות ביותר עבור נסיעות בקיץ.

ובאשר לגזרה הבינלאומית - היעדים הבינלאומיים המועדפים ביותר שמרו על מקומם בדירוג זו השנה העשירית ברציפות. לונדון קיבלה נתח של 10 אחוזים מהקולות ואחריה פריס ורומא, עם שמונה אחוזים כל אחת, וקנקון שבמכסיקו, עם נתח של שישה אחוזים מהקולות.

 

הנה עשרת היעדים הבינלאומיים המועדפים ביותר:

1. לונדון, אנגליה.

2. פריס, צרפת.

3. רומא, איטליה.

4. קנקון, מכסיקו.

5. פונטה קאנה, הרפובליקה הדומיניקנית. 

6. ברצלונה, ספרד.

7. ריביירה מאיה, מכסיקו.

8. ונציה, איטליה.

9. אתונה, יוון.

10. מונטגו ביי, ג'מייקה.

 

האמריקאים בחרו באיטליה במקום הראשון עם נתח של 18 אחוזים מהקולות. בריטניה נמצאת במקום השני עם 13 אחוזים. את רשימת היעדים המועדפות בעולם נעלו האיים הקאריביים (11 אחוזים), מכסיקו (11 אחוזים) וצרפת (11 אחוזים).

 

15/03/2013