09.05.2025
 
כ-3 מיליון גולשים נחשפו לאתר משרד התיירות בסינית בשבוע הראשון לעלייתו

 

 

שירות חדשות תיירות

משרד התיירות משקיע בפלטפורמות האינטרנט והרשתות החברתיות בסין. שבוע לאחר עלייתו לרשת של אתר משרד התיירות בשפה הסינית, נחשפו אליו כבר למעלה מ-2.9 איש. נתון זה מצטרף לנתון אחר המצביע על מגמת עלייה בהתעניינות בישראל כיעד תיירותי עבור הסינים: בין שנת 2010 לשנת 2011 חלה עלייה של 31% בתיירות הנכנסת מסין לארץ.

בנוסף, בימים האחרונים התחדש עמוד המשרד ברשת החברתית המובילה בסין, WEIBO - רשת שהיא הכלאה בין פייסבוק לטוויטר וזוכה לפופולאריות רבה בסין, עם יותר מ-300 מיליון משתמשים רשומים. עמוד משרד התיירות זוכה לפי שעה לכ-58,000 עוקבים בשפה הסינית. ניתן לצפות בעמוד בכתובת: http://weibo.com/igto.

 

כמו כן, לפני מספר ימים הושקה אפליקציה של ירושלים בסינית למכשירי אייפון ואייפד. האפליקציה העונה לשם "התחנה הבאה - ירושלים" כוללת מפות אינטראקטיביות, תמונות, מידע אודות אתרים היסטוריים, מוזיאונים, תחבורה ציבורית ועוד. ניתן לראות את האפליקציה ב-iTUNES בכתובת: http://itunes.apple.com/cn/app/id512480431?mt=8

במסגרת מאמצי השיווק של ישראל כיעד תיירותי לסינים, לשכת התיירות של המשרד בסין יזמה תערוכות לסוכני נסיעות וראיונות בתקשורת. כמו כן יצא לאור מוסף מיוחד על ירושלים של נשיונל ג'יאוגרפיק הסיני. הלשכה פועלת כשלוש שנים בבייג'ינג והיא מאוישת על ידי שלושה אנשי צוות: מנהל ישראלי ושני עובדים מקומיים.

18/07/2012