נא להכיר: הטיילת של ברוריה חן
מאת גיורא נוימן ברוריה חן, שייסדה את WTC ומכרה אותה בשנה שעברה, הקימה לתחייה את "טיילת", חברת התיירות הראשונה שלה, וחזרה לפעול בתחום תיירות העילית למזרח הרחוק. בשיחה איתה היא מספרת על ההיכרות רבת השנים שלה עם המזרח הרחוק, מסבירה איך בונים מוצרים שיתאימו לפלח השוק העליון ומגלה איך הגיעה גם לתחום התיירות הנכנסת.
- ברוריה, איך זה לפתוח אופרציות חדשות אחרי כל כך הרבה שנים של התמחות ביוון? האמת שכבר טיפלתי בעבר במזרח הרחוק, כך שקל לנו לחזור ליעדים במזרח. ובעצם, כשאתה עוסק בתיירות אפ-מרקט, קל לעבור מאיי יוון למזרח הרחוק. בשניהם יש איכות ויוקרה יוצאי דופן.
- איך נולדה ההיכרות שלך עם המזרח הרחוק? הניסיון שלי עם המזרח הרחוק חוגג 25 שנה, ומאז ביקרתי במזרח פעם או פעמיים בכל שנה. המטרה שלי היתה לפתוח כל שנה איזור אחר במזרח לשוק הישראלי. התחלתי עם תאילנד, וכל שנה יזמתי חשיפה לאיים וחופים שונים: הו הין, צא אם, קו צ'אנג ואחרי כן קראבי ופינות חמד השמורות לנוסעים שלנו. משם המשכנו לקמבודיה, לאוס, וייטנאם, סינגפור, בורמה, ואחרונה חביבה יפן. בורמה ויפן מרתקות כל אחת בדרכה, והתשתית שהקמנו שם תומכת היטב בנוסעים העצמאיים ובקבוצות איכותיות.
- יש בשוק לא מעט ספקים למזרח הרחוק. איך את מתמודדת עם התחרות? אנחנו פונים לקהל מאוד איכותי שמחפש לצאת מהקופסה. מצד אחד, אנחנו כוללים במוצר את כל "מאסט", ומצד שני, הסיורים והביקורים שלנו יצירתיים באופן מיוחד ומותאמים לכל קבוצה ומשפחה באופן שיורד לפרטים הכי מדוייקים, כך שיתאימו גם למי שבא בפעם שנייה ושלישית. התחרות? לטעמי זו תופעה בריאה מאוד ומאתגרת. והמחירים? אין ספק שליצירתיות ולחוויות הייחודיות יש מחיר. אבל טיילת ידועה בהגינות שלה, למרות כל המו"פ שאנחנו משקיעים ולמרות המדריכים האיכותיים ולכן גם היקרים יותר.
- איך הצלחת להתנתק מהתיירות ליוון? האמת שיוון היא חלק מהדי-אן-איי שלי. אז לא התנתקתי אלא רק שיניתי כיוון והתחלתי לשווק את יוון לאנגלים, לאוסטרלים ולקנדים. אני משקיעה בשווקים האלה ומציעה בהם גם את יוון וגם את ישראל.
- כלומר, הצטרפת לתחום התיירות הנכנסת? אכן כן. וזו חוויה מרתקת ומרגשת במיוחד, כי זה עולם אחר. כל האנרגיות שלי מתועלות ליצור טיולים וחוויות אחרות עם דגש על חוויית חיים, תחת הסיסמה Lifetime Discovery, שמבטאת את החזון שלנו.
- מה הכי מעניין אותך בתיירות הנכנסת? החיפוש אחרי משוואה של מלונות ויוקרה, מסלול מדהים, מדריך תיאטרלי ונוסעים שיפיצו את הבשורה שישראל היא יעד תיירות עוצר נשימה ולאו דווקא מקום שקשור בסכסוך. מגוון המוצרים שלנו מבטא את כל הידע, היצירתיות והניסיון שצברנו הרבה שנים. כל מה שעשיתי עד עכשיו היה הסטאג' לקראת האופרציה שלנו היום, כמובן בעזרתו של הצוות שלנו שכולו אקדמאי, מוכשר, מעמיק וצעיר. אגב, מי שסקרן לראות מה אנחנו עושים בתיירות הנכנסת מוזמן לבקר באתר שלנו: www.Lifetimediscovery.com.
- האם הסוכן הישראלי יכול ליהנות מהאופרציה שלכם בתחום התיירות נכנסת? בהחלט. כאשר לחברה ישראלית יש אורח חשוב מחו"ל, אנחנו נלווה אותו בכל הפן התיירותי ברמת שישה כוכבים. סוכן הנסיעות של חברה כזו מוזמן להתקשר אלינו ולקבל את שירות.
- שאלה אחרונה: איפה ניפגש בחגים? בטיול מאורגן ומדהים ליפן, מיד אחרי סוכות, או בטיולים פרטיים למשפחות בתאילנד, בורמה ועוד. ומי שמעוניין לדעת עלינו עוד יכול להיכנס לאתר של טיילת: www.tayelet.co.il. 28/06/2012 |