קיסר אילת: "תודעת שירות גבוהה ושיעור גדל והולך של אורחים חוזרים"
מאת עדנה קובי "מה זה קיסר אילת? בראש וראשונה זו תודעת שירות גבוהה מאוד," אומר שמעון עמר, מנכ"ל מלון קיסר פרמייר אילת. "היתרונות שלנו הם אווירה ביתית, מיקום סמוך למרכזי קניות ושירותים מגוונים לכל המשפחה - החל מאינטר-גן, דרך עמדות פלייסטיישן, צוות בידור ליד הבריכה, מופעים והפקות כל היום. באוכל אנחנו מציעים מגוון שופע, כולל עמדות ילדים. בחורף יש לנו תוכניות מיוחדות לגימלאים." עמר גאה במיוחד בשיעור הגבוהה במיוחד של אורחים חוזרים, שיעור שעדיין ממשיך לגדול. "זו ההוכחה הטובה ביותר שאנחנו מצליחים לקלוע לטעם הקהל ולהעניק סטנדרט אירוח גבוהה." קיסר, שהוא מהמלונות הוותיקים ביותר באילת, עובר מדי כמה שנים שיפוץ יסודי מקיף שמאפשר לו להישאר מעודכן ועכשווי בתשתיות, עיצוב ותחזוקה. דירוגו המקביל לארבעה כוכבים מאפשר לו להציע רמת מחירים נוחה ושווה לכל כיס. את שנת 2011 הוא סיים בתפוסה ממוצעת של 81%. לשמעון עמר, מנכ"ל קיסר אילת מזה שנתיים, זהו תפקידו הראשון כמנכ"ל מלון. את דרכו בענף החל לפני 22 שנה כפקיד קבלה במלון המלך שלמה של רשת ישרוטל, שבה התקדם עד לתפקידי סמנכ"ל. לפני שעבר לקיסר שימש כסמנכ"ל רויאל גרדן וריביירה וגם כסמנכ"ל הולידיי אין קראון פלאזה. "עד שהגעתי לקיסר, בכל הקריירה שלי הייתי אחראי לתחום מסויים או מספר תחומים במלון. כאן, כמנכ"ל, הייתי צריך להסתגל לצורת ניהול אחרת - למעורבות מלאה עד לפרט האחרון בכל התחומים, כולל תפעול, שיווק ותקציבים. ולכן גם הסיפוק גדול כשרואים את התוצאות הטובות מאוד." 06/05/2012 |