סנורמה: מבצע "הנוסע הסמוי"
שירות חדשות תיירות חברת סנורמה, נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, יוצאת בחודש מאי במבצע "נוסע סמוי" בקרב סוכני הנסיעות המשווקים את מוצריה. מטרתו המבצע היא סקירה ובדיקה של נתוני שיווק מוצרי החברה ללקוחות פוטנציאלים עם דגש על מוצר שיט למשפחות. סוכני הנסיעות והמשווקים של מוצרי החברה יזכו לביקורים מפתיעים של נוסעים סמויים למיניהם במהלך החודש הקרוב. סוכני הנסיעות שיצטיינו במהלך המבצע בהצעת מוצרי סנורמה ללקוח בהתאמה לדרישותיו יזכו בפרס מידי ובנוסף בסיום המבצע יוגרל פרס יוקרתי בין כל הזוכים. אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה, הנציגה הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל מזה למעלה מ-15 שנים: "אנו שמחים על ההזדמנות לבחון ולתגמל בשטח את עבודתם של סוכני הנסיעות עם המוצרים שלנו. יתר על כך, אנחנו שמחים לתת בחזרה לסוכנים שבשטח ומקדמים את המוצרים שלנו בצורה הטובה ביותר מול הקהל הישראלי". בשנת 2011 חל גידול משמעותי בפלח שוק הפלגות היוקרה הבינלאומיות של ישראלים. מדובר בגידול של כ-30% בהפלגות חופשה של ישראליים היוצאות מנמלים שונים ברחבי העולם. לדבריו של מנכ"ל סנורמה אורי שנבל, הגידול נובע משינוי בהרגלי החופשות המשפחה הישראלית המעדיפה חופשה לכל גיל בה הכל כלול. "שוק ההפלגות הבינלאומיות של ישראלים בשנת 2011 הסתכם, כך אנו מעריכים, ב-35 אלף הפלגות בהשוואה ל-25 אלף בלבד בשנת 2010. הסיבה העיקרית לגידול בפלח השוק של שייט נופש היא כי מדובר בנופש מושלם לכל המשפחה, ומרבית ההפלגות מציעות פעילויות לכל הגילאים ובשיטת הכל כלול. ובנוסף, הביקוש בשוק הנופש הישראלי נחלק לפי עונות ויעדים, בעוד בחורף היעדים הפופולאריים הם ההפלגות לקריביים, בקיץ ובעונות החגים ההעדפה היא להפלגות בים התיכון ובאירופה. מחירי ההפלגות מתחילים בכ-100 דולר ליום, תלוי ביעד, במספר הימים ובסוג הספינה. מעטים יודעים כי המחיר עולה ככל שקרב תאריך ההפלגה ולכן הסוכנים ממליצים לבצע הזמנות מוקדם ככל האפשר. 02/05/2012 |