09.05.2025
 
אמריקן אקספרס תקדם את ישראל כיעד תיירותי

 

שירות חדשות תיירות

אמריקן אקספרס העולמית בשיתוף הנציגות המקומית משיקה את קמפיין  Discover Israel, קמפיין ייחודי מסוגו שנועד לקדם את ישראל כיעד תיירותי לקהל מחזיקי כרטיסי אמריקן אקספרס בעולם. הקמפיין הושק היום בארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת, מכסיקו, יפן, ניו זילנד, נורבגיה, הולנד ועוד.

באמצעות הקמפיין תפנה אמריקן אקספרס העולמית למיליוני מחזיקי הכרטיס בהצעה לבקר בישראל במהלך החודשים אפריל - אוקטובר 2012 וליהנות מהטבות והצעות ערך במגוון בתי עסק בקטגוריות שונות: נסיעות, תיירות ומסעדות וכן ליהנות מהטבות בפארקים, אטרקציות וכדומה.

אירית בטאט, סמנכ"ל השיווק של אמריקן אקספרס בישראל, ציינה כי "פעילויות דומות שבוצעו באמצעות אמריקן אקספרס במדינות אחרות יצרו גידול משמעותי במכירות בתי עסק שהשתתפו בפרויקט - נרשם גידול של 47% במחזור בתי העסק לעומת גידול של 11% בלבד בבתי עסק שלא חברו לתכנית. יצוין עוד כי במהלך אפריל- יוני 2011 סכום ההכנסות מתיירות נכנסת לישראל היווה כשליש (29%) מההכנסות השנתיות, ואנו מתכננים השנה, באמצעות היוזמה של אמריקן אקספרס העולמית, להגדיל מחזורים אלו".

עוד הוסיפה בטאט, "מיזם DISCOVER ISRAEL של אמריקן אקספרס העולמית יסייע לעסקים בישראל לצמוח ולהגדיל את היקף המכירות. המיזם משקף הבעת אמון של החברה העולמית בפוטנציאל הצמיחה של השוק הישראלי ובאפשרויות הגלומות בו. קמפיינים דומים בעולם מאפשרים לאמריקן אקספרס להוכיח שנה אחר שנה את הערך המוסף לבתי העסק, זאת גם על רקע העובדה שאוכלוסיית התיירים מחזיקי אמריקן אקספרס משתמשים יותר בכרטיס ובסכומים גבוהים יותר".

יותר מ-70 בתי עסק מהשורה הראשונה נענו לפניית אמריקן אקספרס ויעניקו לתיירים הצעות בעלות ערך חווייתי וכספי. למשל: 15% הנחה בהילטון מלכת שבא, הנחות והטבות במלונות ממילא, יערות הכרמל ובראשית, רשת תכשיטי פדני, רשת מסעדות אל גאוצ'ו, 20% הנחה בימית ספארק המים, 30% בקייאקי כפר בלום ועוד.

יצוין עוד כי בין יולי 2010 ליוני 2011 בוצעו מרבית הרכישות בסקטורים מלונאות, קמעונאות ונסיעות. סקטורים אלה מהווים 62% מהרכישות של תיירות נכנסת לישראל.


במסגרת המבצע הועלה אתר אינטרנט ייעודי המכיל מידע על ישראל ומפרט את מכלול ההטבות מהן יוכלו ליהנות התיירים במהלך ביקורם: 

www.americanexpress.com/discover2012

 

16/04/2012