09.05.2025
 
משרד התיירות ישקיע כ-1.5 מיליון שקלים בקמפיין תיירות-פנים בחורף במלונות

 

 

שירות חדשות תיירות

משרד התיירות והתאחדות המלונות משיקים קמפיין חדש לתיירות פנים. הקמפיין, שייערך מהיום עד 16 בחודש, קורא לישראלים לנפוש בארץ בתקופת סוף החורף, טרום פסח, במחירים אטרקטיביים ומוזלים. כ-150 מלונות בישראל ישתתפו בקמפיין. מרביתם יציעו חבילות שינועו בין 150 ל-350 שקלים עבור לילה לאדם יחיד בחדר זוגי.

המבצעים יהיו בתוקף לכל אורך חודש מרץ ויסתיימו ב-1.4. חבילות הנופש המוזלות יחולקו על פי שלושה טווחי מחירים: 150-249 שקלים, 250-349 שקלים ו-350 שקלים ומעלה בהתאם למלונות השונים. המחיר הינו ללילה אחד לאדם בחדר זוגי וכולל גם ארוחת בוקר.

בין המלונות המשתתפים בקמפיין: בירושלים - ג'רוזלם גולד, לאונרדו אין וממילא. בתל אביב - מרינה תל אביב, קראון פלאזה. באילת - אורכידאה, גולדן טוליפ פריויליג' והרודס. בים המלח - מלון דניאל ועוד.

לרשימת המלונות המשתתפים במבצע ופרטים נוספים: www.israelhotels.org.il וגם www.goisrael.gov.il

החבילות המוזלות המכונות "מבצעי חורף" יפורסמו בעיתונות הכתובה, במגזינים, בשלטי חוצות, באתרי אינטרנט ייעודיים ובסמארטפונים. על פי ההערכות של משרד התיירות, הקמפיין יביא לגידול של כ-30,000 לינות נוספות במהלך חודש מרץ.

06/03/2012