09.05.2025
 
הדקה ה-90 בחרה במערכות יאיא-סופט

 

 

מאת חגי רוזן

חברת הדקה ה-90 בחרה במערכות יאיא-סופט (YAYASOFT) כפיתרון הטכנולוגי לתיירות הפנים והאינקומינג בחברה.

בית התוכנה יאיא-סופט מתמחה בפיתוח מערכות מידע לסוכני הפנים והאינקומינג שפרוסות ב-330 סוכנויות שונות בהן קשרי תעופה, אשת, דיזנהאוז, ארנון פז, אגד תיור ועוד.

יאיר חן, מנכ"ל חברה, מסביר שהמערכות מציעות פיתרון כולל למשרדי הנסיעות שכולל מערכת בק אופיס מלאה, אתרי אינטרנט עם אפשרות לביצוע הזמנות באישור מיידי, מערכות LDS לסוכן ואפליקציות סלולריות.

מספר יאיר חן: "שמחנו מאוד שחברת הדקה ה-90 בחרה בנו כנותני פתרון מלא לפעילות תיירות הפנים / נכנסת. השת"פ בינינו התחיל בתחילת 2010 בהשמת מערכת הבק אופיס שלנו כמענה למחלקת הקבוצות של הדקה ה90. הפידבק החיובי והמוכנות הטכנולוגית של שתי החברות הביאו מהר מאוד לפתרונות והשמה של מערכות נוספות, וכך בתחילת 2011 הטמענו את שאר המערכות שלנו בחברה.

"אחת מהן היא מערכת אינטרנטית לסוכן שמהווה "LDS" נוח ופשוט של מוצרי תיירות פנים / אינקומינג. המערכת פועלת אצל כל נציגי מכירות הפנים במוקד ההזמנות של הדקה ה-90 ומציגה להם את המידע ומחירי כל המלונות בארץ (כ-300 מלונות וצימרים רלוונטיים), שמתוכם 115 מלונות הם בהזמנה באישור מיידי.

"המטרה שלנו הייתה שהסוכן המוקדן לא יתרוצץ בין מערכות שונות. לכן המערכת מציגה גם טיסות וחבילות עם טיסה של ספקי התעופה כדוגמת ארקיע. קהל הגולשים באתר של הדקה ה-90 יכול לבצע היום הזמנה באישור מיידי מלא מבלי התערבות של סוכן ו/או אופרציה.

"חשוב לציין שהדקה ה-90 היא גוף עם אוריינטציה טכנולוגית מובהקת, ואת הטמעת המערכת במחלקת תיירות פנים בחברה הובילו תהל שומרון, סמנכ"ל מערכות המידע, ושני גולדברג, מנהלת תחום תיירות."

שחר תורג'ן, מנכ"ל הדקה ה-90, אומר: "היתרון הגדול במערכת של יאיא-סופט הוא היכולת לבצע הזמנה באישור מיידי למגוון גדול מאוד של בתי מלון ולאפשר ללקוח קבלת שירות בסטנדרט גבוה ללא צורך בהמתנה לאישורים. המערכת שיפרה את אחוזי הסגירה, אפשרה ייעול בתהליכי עבודה וצמצום כוח אדם."

13/02/2012