משרד התיירות משיק היום קמפיין חדש לעידוד תיירות הפנים בקרב ציבור דוברי הרוסית בישראל
שירות חדשות תיירות מהיום - קמפיין חדש של משרד התיירות עולה בתקשורת הרוסית בישראל. הקמפיין נערך במטרה לעודד את תיירות הפנים בקרב קהל דוברי הרוסית בארץ, המונה למעלה מ-900 אלף נופשים פוטנציאליים. קמפיין, שעלותו נאמדת בכ-620 אלף שקלים, יעלה בערוצי הטלוויזיה, אתרי האינטרנט, העיתונות הכתובה והרדיו דוברי הרוסית ויימשך עד לסוף חודש פברואר. הקמפיין מושק תחת הסיסמא "חופשה ישראלית- חוויה בלתי נשכחת". בין היתר, תודגש החופשה המשפחתית הישראלית הייחודית ואיכות חבילות הנופש הקיימות בבתי המלון ברחבי ישראל ובצימרים המציעים תו איכות IBB בתקופת החורף ובמהלך השנה. לצד הפרסום בעיתונות הכתובה, יעשה במסגרת הקמפיין שימוש נרחב בפלטפורמה האינטרנטית. לצורך זה, יוקם בימים הקרובים עמוד נחיתה ייעודי בשפה הרוסית ובו ניתן למצוא מידע נרחב על אכסון, מסלולי סיור, אתרי טבע ונופש באמצעות קישורים לארגוני תיירות מובילים. משרד התיירות, אשר יצא בקמפיין ייחודי עבור הקהל הרוסי בישראל במחצית הראשונה של שנת 2011, צפוי לבצע לאחר פרסום זה, גל פרסומי נוסף במהלך השנה הקרובה. במשרד צופים כי מהלך זה, של פנייה ממוקדת לקהל יעד הנוהג לצרוך נופש מגוון ואיכותי, יוביל גופים נוספים בתעשיית התיירות המקומית, ליצור תכנים ייעודים המותאמים לפלח שוק זה. 05/02/2012 |