09.05.2025
 
אמדאוס ישראל: פתרונות שמביאים להצלחה

 

 

מאת שרי מורשת, משנה למנכ"ל אמדאוס ישראל

אנחנו מסכמים את שנת 2011 בגידול מרשים של כ-20% במחזורי ההזמנות במערכת, וזאת לאור העובדה שסוכנים רבים חתמו עם אמדאוס ישראל והתחילו לעבוד על מערכת ה-ALP. בנוסף הטמענו את השימוש של סוכני הנסיעות הקיימים במערכת. התוצאות משקפות זאת, הסוכנים הבינו את המעלות, היתרונות והכדאיות להזמין ישירות במערכת שלנו במקום להתקשר לספקים בטלפון.

בתחום המסחרי - השנה הוספנו עוד ספקים חדשים למערכת על מנת לגוון ולהעשיר את התוכן וההיצע לסוכנים. השנה ספקים וחברות התעופה ניצלו בגדול את פלטפורמת הפרסום והקידום הענפה שלנו הכוללת מערכת באנרים עם חשיפה ממוקדת לסוכנים, מגוון מבצעים לקידום ותמריצים, הגרלות ושיתוף עם מבצעי מועדון החברים של Amadeus First. התוצאות מדברות בעד עצמן וההצלחה רבה.

בתחום הטכנולוגיה - השנה השקענו את מלוא המאמצים בשדרוג חוות השרתים שלנו. פיתחנו ממשקים אוטומטים של מחירונים והזמנות למערכת ה-ALP עבור כמה מהספקים המובילים כגון: קוויי חופשה, קשרי תעופה, נתור יוניטל.

בתחום השירות הרחבנו את פעילות מחלקת התמיכה של ה-ALP, ובמהלך שנת 2011 התמיכה בכל נושא הספקים והסוכנים רוכזה על ידם והם מספקים מענה הכולל: הטמעת המערכת, הדרכות ופתרון בעיות.

במבט אל העתיד לקראת שנת 2012, אנחנו עובדים על פיתוח גרסה חדשה ל-ALP, הכוללת דאטה בייס חדש, ממשקים לספקים ועוד תוספות ושדרוגים לנוחות הסוכנים.

תחום הטיולים המאורגנים תפס תאוצה רבה בקרב סוכני הנסיעות ולכן אנחנו באמדאוס, במהלך כל שנת 2012, נשים דגש על נושא זה הן ברמה הטכנולוגית עם ממשקים חדשים, והן בקידום של מבצעים משותפים עם ספקי הטיולים המאורגנים, ובנוסף נצא במבצעים ייחודים של אמדאוס ALP.

בתחום המסחר האלקטרוני - לקראת שנת 2012 גיבשנו אסטרטגיה משותפת עם AB2C שמטרתה העיקרית היא התאמת קו מוצרים ושירותים לצרכים עתידים של סוכני הנסיעות. כתוצאה מאסטרטגיה חדשה זו אנו סבורים שסוכני הנסיעות יצליחו להביא לרמת סגירת הזמנות של מעל 50% באתרים אלו.

31/01/2012