גורדון טורס: מיתוג מחודש
ריאיין: גיורא נוימן
- אתם לא נפרדים מהשם "גורדון טורס"? בוודאי שלא. אבל אנחנו מאמצים מבנה אירגוני חדש והופכים את גורדון טורס לקבוצת עם חברות בנות ומותגים ייעודיים, כולם תחת סלוגן אחד שיבטא את חזון שלנו: "רואים את העולם אחרת", סלוגן שהוא הבטחה לרמת שירות, רמת ידע ורמת ניסיון שרק גורדון טורס יודעת להעניק. כמובן, נמשיך לשמור על יתרונותינו כעסק משפחתי. את מגוון הפעילויות הסיטונאיות שלנו נארגן בארבעה תחומי הפעילות: התחום הראשון הוא השיט - המדובר קודם כל במוצרי שיט הנהרות הייחודיים שלנו. בתחום זה אנחנו מתרחבים כל הזמן, המסלולים המוצעים הולכים ומתרחבים, הוספנו מסלולים בדרום אפריקה ובפורטוגל, ולאחרונה הרחבנו את שיתופי הפעולה עם מארגנים ישראלים שקונים אצלנו את מרכיב השיט בחבילות שלהם. עוד במחלקת השיט: אנחנו ממשיכים בפעילות גולטים באיי יוון. במקביל, נכנסנו גם לקרוזים ימיים, וזאת בעיקר לקבוצות, כאשר את המוצר אנחנו קונים דרך הנציגויות המקומיות. התחום השני הוא התיירות לשווייץ - מה שמוכר בשם "סוויס 1". השנה אנחנו משווקים את שווייץ גם לשוק האינסנטיב. אני גאה מאוד לספר שבפברואר יש לנו קבוצה של 100 איש שיוצאת לקרנבל בלוצרן. התחום השלישי הוא תיירות האופניים - כאן אנחנו פעילים בכל המגזרים, גם בתיירות יוצאת, גם נכנסת וגם פנים. לאחרונה בנינו חבילות הכוללות אופניים בקמבודיה ובוויטנאם. הדרישה לחבילות אופניים בתחום התיירות הנכנסת הגיעה מהספקים שלנו באירופה, ונענינו ברצון. מחלקת בוטיק - מה שנקרא חבילות בתפירה אישית ובנישות ייחודיות. כאן נמשיך להתמקד בלקוחות קיימים ובקבוצות.
- ומה המותג שבחרתם לכל מחלקה? את זאת אנחנו עומדים לחשוף בעוד שבועיים. 31/01/2012 |