פתאל נפרדת מהזיכיון של הקלאב מד ומקימה מותג חדש באילת
שירות חדשות תיירות עם תום שבע שנות פעילות תחת המותג "קלאב מד", החליטה רשת פתאל להיפרד מהזיכיון העולמי לטובת מותג עצמאי אשר פותח במיוחד עבור מלון קורל ביץ' באילת. פיתוח המותג העצמי הינו המשך טבעי למהלכים שהובילה פתאל בשנתיים האחרונות להרחבת המותגים העצמאיים של המלונות המנוהלים על ידה, ובראשם "לאונרדו" אשר כולל כיום 18 בתי מלון. אלו מצטרפים המותגים - הרודס, הפועל כיום בשני מלונות (השלישי בבנייה) ומג'יק, הפועל כיום בשני מלונות באילת. U coral beach club אשר יושק כבר בחודש אפריל הקרוב, יציע קונספט אירוח רחב, תחת התפיסה של "אולטרה" - יפעל במתכונת קלאב הכל כלול אשר יציע לאורחים את ההטבות המקסימאליות בכל עולמות התוכן הרלוונטיים לפעילות קלאבים בעולם:
רפי שדה מנכ"ל הרשת: "בחרנו בקונספט שיאפשר לנו בידול משמעותי משאר מלונות הנופש הפועלים כיום - בישראל בכלל ובאילת בפרט. הקורל ביץ' הוא מותג חזק בפני עצמו ואני מאמין שיחד עם הקונספט המיוחד שבנינו נוכל לשמר את מעמדו כאחד הקלאבים המועדפים על התיירים הישראלים והזרים כאחד". לצד הקונספט החדש, מתכוונת רשת פתאל להשקיע כ-20 מליון שקלים בשיפוץ ושדרוג המלון. השיפוץ יכלול חידוש השטחים הציבוריים, 165 חדרי המלון, לובי ושדרוג החוף. 10/01/2012 |