09.05.2025
 
הדקה ה-90 ודיזנהאוז בחרו בפינגווין כספק מוביל בתחום הסקי

 

 

שירות חדשות תיירות

חברות התיירות הדקה ה-90 ודיזנהאוז בחרו בחברת פינגווין כספק מוביל בתחום הסקי. במסגרת ההחלטה העמידה פינגווין לרשות החברות הללו אתר מראה עם זיהוי מוחלט של החברות.

פינגווין החלה את דרכה בשנת 2006 בשיווק חבילות סקי בליווי צוות מדריכים ישראלי, כיום פועלת החברה כסיטונאית על שלושה יעדי סקי מרכזיים בבולגריה, אוסטריה ואנדורה. החברה מייצגת בלעדית בישראל למעלה מ-30 בתי מלון בכל היעדים.

ירון אוחנה מנכ"ל פינגווין: "עם הצטרפותו של אורן אור כסמנכ"ל החברה היה ברור שנרחיב את פעילותנו הסיטונאית. בתחילת דרכה של פינגווין פעלנו בעיקר באתרי הסקי בבולגריה שם אנחנו מובילים את השוק זו השנה החמישית ברציפות, בשנה השנייה לפעילותנו באנדורה אנחנו מחזיקים מעל 70% מנפח הפעילות ליעד זה. באוסטריה נכון להיום אנחנו מחזיקים כ-40% מנפח הפעילות, אני מאמין שקו החברה המחייב אותנו לספק חוויה ללקוח מעבר לחופשה רגילה תורם רבות להתפתחות החברה. את השינוי הגדול שהתרחש בחברה אני חייב לזקוף לזכות אתר האינטרנט החדש, ההתלבטות הייתה גדולה בעיקר בשל העובדה שבחרנו באתר אינטרנט מהמתקדמים ביותר בענף התיירות כיום בישראל בהשקעה חסרת תקדים ביחס לפעילות החברה. האתר תומך בפעילות B2B וגם B2C עם יכולות טכנולוגיות יוצאות מגדר הרגיל, הדגש בהקמת האתר הושם על טכנולוגיה מתקדמת אך יחד עם זאת נוחות ופשטות. העובדה שלמעלה מ-90% מההזמנות של החברה מתבצעות ישירות באתר האינטרנט מעיד יותר מכל על הצלחת הפרויקט. כיום יש לנו את היכולת להעמיד אתר מראה לרשתות ולקמעונאים ובכך להגדיל עבורם את נפח פעילות החורף בצורה משמעותית. שיתוף פעולה מעין זה אנו מפעילים כיום עם הדקה ה-90, רשת דיזנהאוז, רשת סקימולטור ומועדון הצרכנות "הייטקזון" המאגד בתוכו מעל 100 חברות הייטק. היתרון הגדול של פינגווין מול מתחריה הוא סל מוצרי החברה שמציג רעננות והרבה מוצרים בלעדיים, זה הקו שהנחה אותנו שיצאנו לראשונה בישראל עם חבילות "הכל כלול" באתרי הסקי באוסטריה, אנדורה ובולגריה".

09/01/2012