הישג למלון הרודס אילת: לראשונה זכה בתואר "מותג על" של הסופרברנדס
שירות חדשות תיירות מלון הרודס אילת זכה השבוע בתואר "מותג על" של הסופרברנדס, זו הפעם הראשונה. "הרודס" עומד לצד שורה של מותגים בינלאומיים שזכו להכרה כמותג super brand, ביניהם מקדונלד'ס, תנובה, ביתילי, BOSS, טויס אר אס, ה. שטרן, ניקול, צומת ספרים, קלינקס, האגיס, היינקן, יופלה,דיזל ופנסוניק. דירוג המותגים נעשה ע"י צוות מומחים, המורכב מעשרות מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מובילים וממחקר צרכנים, שהם המחליטים למעשה מי מבין המועמדים הסופיים הם הסופרברנדס שלהם. דירוג המותגים על ידי המומחים נעשה על פי שאלון בינלאומי אחיד המבוסס על קריטריונים איכותיים וכמותיים כדוגמת איכות, אמינות ובידול מארגונים או מוצרים דומים. צוות השופטים, בראשות פרופסור יעקב הורניק מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, דירג את 2,300 המותגים הפעילים בישראל וקבע מי הם ה-670 שעברו לשלב הבא - מחקר הצרכנים. בחירת הצרכנים נעשתה באמצעות מחקר שנערך על מדגם מקיף ומייצג, שבדק את עמדותיהם של הצרכנים שלפי המותגים ואלה הכריעו מי מבין אותם 670 הם הסופרברנדס של ישראל לשנת 2011. 670 המותגים שקיבלו את הציון הגבוה ביותר עוברים למחקר צרכנים, שקובעים מי הם הסופרברנדס של ישראל. "הרודס" נרכש על ידי רשת פתאל לפני כשנתיים, ונחשב לספינת הדגל של הרשת באילת. אביה אלמוזנינו, מנכ"ל המלון, ציינה: "זוהי גאווה גדולה לעמוד בשורה אחת עם מותגי על ישראלים ובינלאומיים. הרודס היה מאז ומעולם מותג ייחודי בענף המלונאות בישראל ורשת פתאל מתכוונת להמשיך ולהרחיבו לסדרה של מלונות איכותיים". 21/12/2011 |