ספקית הכרטיסים "לייב טיקטס" פונה גם לסוכנים הקמעונאיים
מאת גיורא נוימן חברת לייב טיקטס, ספקית הכרטיסים המקוונת לאירועי ספורט, תרבות ואירועים בכל רחבי העולם (livetickets.co.il), שעבדה עד כה רק עם מספר סיטונאי תיירות בישראל, החליטה לאחרונה להציע את שירותיה גם לסוכני נסיעות קמעונאיים. יוסי אלפסי, מנכ"ל החברה, מפעיל מזה שש שנים את אתר הזמנות הכרטיסים הבינלאומי "טיקט נט און ליין" (ticketnetonline.com), שביסס את עצמו היטב בשווקים כמו אוסטרליה ואנגליה. בארה"ב למשל, הוא אומר, האתר הוא בין 50 הגדולים בשוק הכרטיסים המשני ("ריסייל"). החברה המתממשקת לספקים רישמיים מציעה בכל רגע נתון כ-8.5 מיליון כרטיסים ל-75 אלף אירועים בכל העולם, וזאת למועדים של עד שנה קדימה. "אנחנו עובדים עם עשרות ספקים מובילים בחו"ל. למשל, עם שישה ספקים בברצלונה, ארבעה ספקי כרטיסים לכדורגל אנגלי, שניים למוסיקה קלאסית ואופרות, במיוחד באיטליה, אחד למירוצי מכוניות, שלושה ארבעה לתיאטראות בווסט אנד ובברודוויי. "מלכתחילה התמקדנו בשווקים הבינלאומיים, ולא חשבנו שיש לכך שוק גם בישראל," הוא מספר בשיחה עם חדשות תיירות. "לפני שנה התחלנו לעבוד בישראל עם אמקס סנטוריון, ואחרי פניות ממספר סיטונאים בארץ פתחנו את האתר הישראלי לייב טיקטס. בהתחלה עבדנו רק עם מעטים, כמו איסתא וקשרי תעופה, ובהיקפים קטנים. עם הזמן, כשצמחנו, התברר לנו שאנחנו בין שלושת הספקים הגדולים של הסיטונאים בארץ בתחומי הספורט והמוסיקה. אם כך, זה רק טבעי שנתחיל למכור לסוכן הקמעונאי, אשר עד כה מכר את הכרטיסים שלנו בלי לדעת שאנחנו המקור. לכן פתחנו לאחרונה מחלקה חדשה שתתמקד בסוכני הנסיעות." מחלקת הסוכנים בלייב טיקטס מפעילה מוקד טלפוני סביב השעון המטפל בפניות סוכנים ומסייע בזמן אמת בכל עת שמתעוררת בעיה כלשהי. לסוכני הנסיעות הקמעונאיים, הצמאים כיום לכל מוצר נוסף על מדף המוצרים, מציעה לייב טיקטס עמלה של 7%, תמיכה מקצועית מלאה וגם הזדמנות לייצר בעצמם חבילות מודלריות הכוללות כרטיסי כניסה למופעים, מבלי להיות תלויים בכך ביצרנים הגדולים. 21/12/2011 |