09.05.2025
 
איגיאן איירליינס: צ′ק-אין באינטרנט ובסלולרי

 

שירות חדשות תיירות

חברת התעופה היוונית איגיאן איירליינס, המיוצגת בישראל ע"י חברת פיס אייר אנד אוויאיישן, מציעה לנוסעיה, לרבות הטסים לישראל, שרותי רישום לטיסה (צ'ק-אין) באמצעות האינטרנט והטלפון הסלולרי.

החברה הודיעה, כי החל מ-1 בדצמבר 2011 יונהגו שתי שיטות חדישות, מהירות, פשוטות וידידותיו למשתמש המבקש להירשם לטיסת החברה:

  • באמצעות האינטרנט באתר החברה WWW.AEGEANAIR.COM, אפשר להירשם החל מ-48 שעות לפני הטיסה ועד 30 דקות לפני הטיסה. הנוסע יכול לבצע את תהליך הצ'ק-אין לפני הטיסה, בביתו ליד המחשב, להדפיס את כרטיס העלייה למטוס (בורדינג קארד) שלו ולהציגו בפני בודקי הביטחון בנמל התעופה, לפני ההמראה.

  • צ'ק-אין בטלפון הנייד. אתר הרישום הוא MOBILE.AEGEANAIR.COM והוא זמין מ-24 שעות עד שלוש שעות לפני הטיסה. הנוסע מקבל את כרטיס העלייה למטוס בצורת בר-קוד דו-ממדי בכל טלפון נייד שניתן לגלוש בו באינטרנט. את כרטיס העלייה למטוס מציג הנוסע בפני בודקי הביטחון בנמל התעופה. בנמלי תעופה שאינם מצויידים בפורמאט בר-קוד תואם, ביניהם נמל התעופה בן גוריון, יקבל הנוסע אישור לצ'ק-אין בטלפון הנייד ואחרי כן ידפיסו את הכרטיס בדלפקי הרישום בנמל התעופה.

חברת איגיאן איירליינס השקיעה מאמצים בפיתוח הליך צ'ק-אין מתקדם זה לנוחות הנוסעים, והמטרה הסופית היא להפעילה בכל קווי הטיסה של החברה ובכל נמלי התעופה. בשלב הנוכחי ייהנו מתהליך זה הנוסעים מנמלי התעופה אתונה, סלוניקי, ברצלונה, בריסל, פרנקפורט, לרנקה, לונדון הית'רו ושטוטגרט. ההסברים לתהליך מופיעים בחמש שפות: יוונית, אנגלית, גרמנית, צרפתית וספרדית.

בדלפקי איגיאן איירליינס בנמלי התעופה יכולים הנוסעים לקבל מידע בנושאים נוספים, כמו כבודת יד וכבודה ששולחים בבטן המטוס. יש דלפקים מיוחדים לנוסעי מחלקות עסקים ומחזיקי כרטיסי נוסע מתמיד, וכן לשירותים מיוחדים לנוסעים בעלי צרכים מיוחדים, נוסעים עם בעלי חיים או קטינים הטסים ללא מלווה.

01/12/2011