משרד התיירות מתגבר את מערך השיווק בעולם לקראת עונת החורף בארה"ב, קנדה וברזיל, בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון שקלים
שירות חדשות תיירות משרד התיירות מתגבר את מערך השיווק בעולם לקראת עונת החורף בארה"ב, קנדה וברזיל, בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון שקלים. מטרת קמפיין החורף, המתבצע בעלות כוללת של 40 מיליון שקלים, הנה יצירת רצף בפעולות השיווק בעולם, לצד פנייה לקהלים פוטנציאלים לביקור בישראל בעונה זו, תוך מיצובה של ישראל כיעד אטרקטיבי ומגוון לתיירות. יש לציין כי תקציב השיווק השנתי עומד בשנת 2011 על 260 מיליון שקלים. קמפיין החורף ביבשת אמריקה כולל פרסום במדיה הכתובה ובכתבי עת תיירותיים, פרסום בשלטי חוצות ובתחנות רדיו וטלוויזיה, ושימוש נרחב באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות. הפרסום יעשה במדינות היעד לתיירות לישראל ביבשת אמריקה בראשן ארה"ב, לצד קנדה וברזיל. במסגרת קמפיין החורף הכללי, תוצג ישראל על מגוון אפשרויות הביקור, הבילוי, הנופש והפנאי המתקיימות בה יחדיו, בהתאם למיצובה כ"ארץ קודש במרכזה ירושלים". הקמפיין פונה לקהל הצורך חופשה בסימן דת, היסטוריה ותרבות ובמסגרתו יבלטו האתרים בירושלים, ים המלח, תל אביב ואילת, ומוקדי תיירות בגליל ובנגב. כן פונה הקמפיין לקהלי יעד מגוונים נוספים בהם, קהלים דתיים ותיירות נישה כגון גורמה ויין, ספא, ספורט אתגרי ועוד. אל פעולות השיווק יתלוו פעולות מול תעשיית התיירות המקומית במדינות המקור, הכוללות השתתפות בירידים וסמינרים, פעילות יחסי ציבור, גיוס סיטונאים חדשים והרחבת מאגר המשווקים הפועלים לשיווק ישראל, הרחבת קיבולת התעופה ועוד. מתחילת השנה ועד לסוף חודש אוקטובר, הגיעו לישראל 2.8 מיליון מבקרים, כ-600,000 מהם מארה"ב, קנדה וברזיל (כחצי מיליון מהם מארה"ב בלבד - מדינת המקור הראשונה בתיירות לישראל). ההכנסות מתיירות הנכנסת בלבד (ללא תיירות פנים ויוצאת) מתחילת השנה ועד לסוף חודש אוקטובר, נאמדות ב-12 מיליארד שקל, עלייה של כ-10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד (ללא טיסות). 22/11/2011 |