09.05.2025
 
מנכ"ל סייבר ישראל: הצלחנו להוליד ילד מאוד יפה ואטרקטיבי

 

מאת גיא כהן, מנכ"ל סייבר ישראל

בימים אלה אנחנו נכנסים בתנופה גדולה לתחום נסיעות הנופש, שבו סייבר היתה עד כה חלשה יחסית. באופן מסורתי סייבר העולמית, וגם הישראלית, היתה דומיננטית במגזר העיסקי עם יכולות חזקות וכלים משמעותיים לסייע לסוכן הנסיעות העיסקי ולייעל את עבודתו. הלז'ר היה עד כה רק תחום נלווה ופועל יוצא.

אבל מאז המשבר הגלובלי ב-2008 מסתמנת ירידה בנסיעות העיסקיות, אנשי עסקים נוטים לחסוך, להימנע מנסיעות אם אפשר או לטוס במחלקות תיירים ואפילו בצ'רטר. במקביל, בסייבר העולמית הגיעו למסקנה שלכל לקוח עיסקי יש עניין גם בנסיעות נופש. לכן התחלנו להקדיש תשומת לב ומשאבים גם לתחום זה. בין השאר התחברנו למערכות של טרוול פיוז'ן, האגריגטור הגדול בעולם לטיסות לואו-קוסט.

כשהחלטנו להיכנס חזק לתחום צירפנו אלינו את משה הראל, המוכר היטב לענף מהמערכות שאותן הקים. משה עובד קשה בחצי השנה האחרונה יחד עם המומחים הוותיקים שלנו כדי לעשות אינטגרציה בין הידע שלו בתחום לבין היכולות הגלובליות והראיה האסטרטגית של סייבר, וביחד הצלחנו להוליד ילד מאוד יפה ואטרקטיבי.

לקחנו את האינטרנט שלב אחד קדימה. כי האינטרנט זה לא רק מדיה, זה כלי עבודה שיכול לפעול און ליין. המערכת שהשקנו ופיתחנו מבוססת על און ליין אמיתי, ואנחנו מביאים את הטכנולוגיה המתקדמת הזאת לכל סוכן, ובמחיר נורמלי.

משה הראל מחברת סייבר מוסיף: פיתחנו שתי תשתיות מרכזיות למענה מסודר ללז'ר, עם קישוריות לכלים המדהימים של סייבר. לדוגמה, אנחנו מריצים באתרי האינטרנט של כמה סוכנים מנוע הזמנות מאוחד לטיסות, בלי הפרדה בין סדיר, צ'רטר או לואו-קוסט. 40% מההזמנות בכרטיסי אשראי נסלקות ומכורטסות בלי שהסוכן צריך לגעת בהן, וזה כולל הזמנות מאוד מורכבות.

22/09/2011