משרד התיירות: קמפיין תיירות פנים חדש למגזר הרוסי
שירות חדשות תיירות מהיום - קמפיין חדש של משרד התיירות עולה בתקשורת הרוסית בישראל, במטרה לעודד את תיירות הפנים בקרב קהל דוברי הרוסית בארץ, המונה למעלה מ-700 אלף נופשים פוטנציאליים. הקמפיין, שעלותו מיליון שקלים וחצי, יעלה בשני גלים. הראשון, אשר עולה כאמור היום, יפורסם בעיתונות הכתובה, רדיו ואתרי אינטרנט ייעודיים, ויימשך עד לסוף חודש יולי, תחת הסיסמא "חופשה בישראל- חוויה בלתי נשכחת". הגל השני צפוי לעלות לאחר חגי תשרי ובו ישולב גם פרסום בטלוויזיה. מניתוח שעשה משרד התיירות, עולה כי מקור המידע העיקרי בנושאי התיירות והנופש עבור קהל דוברי השפה הרוסית בארץ, הנו המדיה האינטרנטית. לפיכך, לצד הפרסום הקלאסי, יעשה במסגרת הקמפיין שימוש נרחב בפלטפורמה האינטרנטית, כולל במדיה החברתית. בנוסף, ריכז המשרד את כל המידע בנושא תיירות הפנים, בעמוד נחיתה ייעודי בשפה הרוסית. בעמוד ניתן למצוא מידע על אירועים, מסלולים אתרים וכו', וכן קישורים לגופי תיירות בהם מצוי מידע ברוסית. ניתן לראות את עיצוב הקמפיין והאתר בכתובת: http://www.goisrael.com/rus/Articles/Campaign/Vacation+in+Israel.htm במשרד התיירות צופים כי מהלך זה, של פנייה ממוקדת לקהל יעד , הנוהג לצרוך נופש מגוון ואיכותי, יוביל גופים נוספים בתעשיית התיירות המקומית, ליצור תכנים ייעודים המותאמים לפלח שוק זה, החסרים כיום בחלק מאתרי האינטרנט הפונים לציבור דובר הרוסית. 12/07/2011 |