חברות השכרת הרכב ביטלו את השאטל המשותף בנתב"ג
מאת חגי רוזן לפני כחודש ביטלו החברות להשכרת רכב את שירות ההסעות המשותף שהיה להן מטרמינל 3 בנתב"ג לכיוון טרמינל 1, שסמוך לו נמצאות התחנות למסירת רכב של חמש החברות הפעילות בנמל. המיזם המשותף פעל כשנה, באמצעות חברת הסעות קבלנית, והחברות להשכרת רכב התחלקו בהוצאות. במהלך השנה היון חיכוכים בין החברות לגבי שיעור ההשתתפות הראוי של כל אחת מהן בהוצאות, אולם הסיבה העיקרית להתפרקות ההסדר היתה שירות לקוי. "בגלל העובדה שהקבלן שירת חמישה מתחרים, לא היה בעצם מי שיוכל לבוא אליו בדרישה לשמור על סטנדרטים של שירות," מספר בועז יעקובי, מנהל תחום התיירות בשלמה סיקסט. "הלקוחות סבלו מאיחורים, מצפיפות באוטובסים, מנהגים שלא איכפת להם. לפעמים היה צריך לחכות 40 או 45 דקות עד שיגיע השאטל. זה היה סיוט. מי שעבר את זה פעם אחת, הספיק לו. זיהינו תופעה שלקוחות רבים מדלגים על התחנה שלנו בנתב"ג ומעדיפים להגיע בתחבורה ציבורית העירה ושם לקבל את הרכב. זה היה סימן ברור ששירות הזה לא עובד כמו שצריך." לפני כחודש, כאמור, פורק המיזם המשותף ומאז כל חברה מארגנת את ההסעות בנפרד. "אני לא יכול לדבר בשם האחרים," מספר יעקובי, "אבל לקוחות שלמה סיקסט נהנים עכשיו מנסיעה ברכבים הרבה יותר מפוארים, משירות אדיב ומתדירות יותר טובה." 07/07/2011 |