09.05.2025
 
מלון קיסר אילת משלים סבב שיפוצים יסודי

 

 

מאת גיורא נוימן

"אנחנו מלון ביתי, חמים, עם רמת שירות גבוהה במיוחד שגורמת לאורחים שלנו לחזור לכאן שוב ושוב. שיעור הלקוחות החוזרים שלנו גבוה במיוחד. אנשים אוהבים שהצוות זוכר אותם ויודע לקרוא להם בשמם," אומר שמעון עמר, מנכ"ל מלון קיסר פרמייר אילת.

עמר מדבר בגאווה על המלון, יתרונותיו, הקשר המיוחד שלו עם לקוחותיו וההשקעות הקבועות בשיפוצים שנועדו לשמור על סטנדרט גבוה לאורך זמן ותמורה מלאה למחיר. "מלבד הטיפול והתחזוקה השוטפים, בכל שנה אנחנו משפצים שיפוץ יסודי כ-40 חדרים מתוך 241 החדרים, והשנה אנחנו משלימים מחזור שלם של שיפוצים, כך שעד סוף 2011 נגיע למלון מושלם."

ואכן, ביקור במלון מצליח להפתיע כל פעם מחדש. העיצוב החיצוני המעט ארכאי, בסגנון הבניה האופייני לשנות ה-70 של המאה הקודמת, יכול להטעות. כי בפנים הכל מעוצב באופן חדשני ומודרני ומתוחזק ברמה גבוהה ומרשימה. עמר מהנהן בהסכמה וממהר להוסיף: "בזכות כך קיסר פרמייר הוא מהמובילים בעיר בשיעורי התפוסה השנתית כבר הרבה שנים. את שנת 2010 גמרנו עם תפוסה של 84%, במקום השני באילת."

כאשר עמר מדבר בלשון "אנחנו", אפשר לחשוב שהוא קשור למלון מאז ומתמיד. אבל לא כך. עמר התמנה לתפקידו לפני כחצי שנה בלבד, אלא שמהר מאוד השתלב במלון והפנים את המסורת הארוכה שלו.

לא שהמלון הוותיק היה זר לו לפני כן. הוא הכיר היטב את קיסר כמלון שכן ומתחרה למלונות האחרים בהם עבד באילת. את דרכו במלונאות התחיל ב-1989, כפקיד קבלה וקונסיירז' במלך שלמה ("חיים אכד קיבל אותי לעבודה"). אחר כך התקדם ברשת פתאל וחזר לישרוטל, שבה עבד ב-14 השנים האחרונות, שבע מתוכן כסמנכ"ל רויאל גרדן וריביירה קלאב.

הרוב הגדול של אורחי המלון, 85% עד 90% הם ישראלים, מספר עמר, "אבל אנחנו בהחלט מעוניינים גם בתיירים, כדי לאזן את תמהיל האורחים. אנחנו עושים כעת מאמצים בכיוון זה ומאמינים שבעונת החורף הבאה נראה אצלנו גם תיירים."

02/06/2011