נתור מאחדת מותגים: תוותר על "יוניטל" למוצרי הנופש ובמקומו תציג את "נתור דיל"
מאת חגי רוזן חברת נתור יוניטל החליטה לכנס את כל המותגים שלה תחת מותג הגג "נתור" ולוותר על המותג "יוניטל". כך מסר מנכ"ל החברה, רון שחף, לחדשות תיירות. השם "נתור" יישמר כמו תמיד לטיולם המאורגנים, "נתורסקי" למוצרי סקי, ולמוצרי נופש תקדם החברה תת מותג חדש: "נתור דיל". אחרי דממה תקשורתית ארוכה הסכים שחף להתראיין ואמר: "מאז ינואר 2010 היינו עסוקים בתהליכי המיזוג והמבט שלנו היה מופנה פנימה. זו היתה משימה מורכבת ומאתגרת. לא פשוט להפוך לגוף אחד ולמנגנון אחד שתי חברות סיטונאיות מובילות כמו נתור ודיזנהויז, שעד כה התחרו ביניהן. זה היה תהליך קשה, אתגר ניהולי מאוד מורכב, ועמדנו בו בהצלחה." לדבריו, שנת 2010 היתה שנת שיא בסיטונאות והחברה רשמה בה מחזורי מכירות ורווחים שלא נודעו עד כה. "אנחנו כיום השחקן הגדול ביותר בשוק הסיטונאי," אמר. "שילמנו לסוכנים מיליוני שקלים עמלות. היתרון שלנו הוא לא רק בגודל אלא גם בגיוון, אנחנו מציעים את כל סוגי המוצרים שהסוכן יכול להזדקק להם." הבשורה החשובה של שחף לשוק הסוכנים: "עד היום הסתמכנו על הסוכנים ולא על שיווק ישיר, ונמשיך באותה מדינות גם להבא." במהלך השנה החולפת יזמה נתור 12 סיורים לימודיים שבהם השתתפו 250 איש, בהם ליעדים אקזוטיים כמו סרי לנקה, מוסקבה, תאילנד, ברזיל וקובה. "אנחנו משקיעים מאות אלפי שקלים בסיורים אלה, כדי לחזק את הקשר עם סוכני הנסיעות וגם לספק להם חוויה איכותית," אמר. 13/03/2011 |