ארטיום חרקין, מנהל שיווק ומכירות, ממן אוויאיישן: בזכות מקצועיות הסוכן
"לחברות כמונו, המתמחות בייצוג חברות אוף-ליין, סוכן הנסיעות הוא לא רק שותף עסקי - הוא בעל ברית. אנחנו מסתמכים עליו לחלוטין, אין לנו מנגנון הפצה אחר ואנחנו לא מעוניינים לבנות מנגנון אחר. כך שבינינו לבין הסוכנים מתקיימת תלות הדדית שמועילה לפרנסתם של שני הצדדים. ואכן, יש לנו יחסים ושיתוף פעולה מצויינים עם הסוכנים. בזכות היחסים הטובים, בשנת 2010 היו לנו עליות יפות שהגיעו בחלק מהסוכנים ל-30%, והיו גם עליות של 100%. אנחנו מתמחים בייצוג ושיווק של כ-60 חברות, רובן חברות תעופה ומיעוטן רכבות. בשנה שעברה הכנסנו לשוק הרבה מוצרים חדשים שפתחו לנו ולסוכנים שלנו עולם שלם חדש של אפשרויות. לדוגמה, השוק גילה את יתרונות החופש השישי של חברת ג'ט אירוויס ההודית, שנהנית מחופש שישי בטיסות מבריסל או מלונדון לניו יורק. אנחנו מוכרים את הטיסות בשילוב בריסל איירליינס או אל על רק באמצעות הסוכנים, שהרי ללקוח הסופי אין דרך לדעת על קיומנו. מה שמאפשר לנו להצליח זו המקצועיות של הסוכן הישראלי שיודע לנצל את היתרונות של הסכמי אינטרליין ויודע למכור חברות אוף-ליין. את הידע הזה אנחנו מטמיעים אצל הסוכנים באמצעות סמינרים שאנחנו עורכים במשרדים וכמובן באמצעות המקדמים. אני חייב לומר שהרוב המכריע של הסוכנים הם ותיקים, מקצועיים, משכילים ובעלי ידע נרחב גם במערכות שעומדות לרשותם, גם במוצרים וגם בעלי היכרות עם היעדים." 13/03/2011 |