יעקב קופילוביץ′, מנכ"ל טרוולפורט ישראל: נא להכיר את גלילאו
"עוד לפני הקיץ, אי שם במהלך אפריל או לכל המאוחר במאי, יוכלו סוכני הנסיעות בישראל לעבוד, זו הפעם הראשונה, עם המערכת העולמית גלילאו. לאחרונה סיימנו את הפיילוט הפנים אירגוני לקראת הכנסת המערכת לארץ, ובכנס אילת אנחנו חושפים אותה בפני השוק ומציגים למשתתפים את כל הפונקציות שלה. כזכור, מערכת ההפצה גלילאו נמצאת בבעלות טרוולפורט, אשר קנתה לפני שלוש שנים גם את וורלדספן. לכן יכולה החברה להציע למשתמשי וורלדספן, ללא תוספת תשלום, לצרף לשולחנם גם את גלילאו, שלא היתה מוכרת עד כה בישראל. גלילאו היא בעלת פריסה רצינית מאוד באירופה, במזרח הרחוק, בפסיפיק ובקנדה (תחת אפולו). גלילאו לא מחליפה את וורלדספן אלא מוסיפה לסוכן אפשרויות ומוצרים שלא היו נגישים לו קודם לכן. למשל, טיסות של חברות לואו קוסט כמו איזי ג'ט או רכבות. השימוש בה ידידותי ויש אפשרות לעבוד איתה בצורה גראפית. בינתיים ממשיכה וורלדספן לפתח מוצרים חדשים. הבולט שבהם הוא פרופיל הלקוחות שמתמזג אוטומטית בעת ביצוע ההזמנה. המוצר הזה מתאים ללקוחות עיסקיים שנוסעים הרבה. מוצר חדש אחר שראוי לציין: שכללנו את מערכת חיפוש המחיר הזול ביותר, כך שהיא מבצעת כיום סריקה מדוקדקת יותר של המידע. להערכתנו, טרוולפורט היא כיום הפתרון הטוב ביותר ללקוחות עיסקיים, ואכן יש לנו אחיזה טובה בכל הקבוצות הגדולות בשוק הישראלי. לגבי מצב השוק: 2010 היתה בסדר גמור. לגבי 2011 עדיין מוקדם לדעת אם תהיה טובה יותר. ינואר היה חודש סביר, אבל פברואר היה חלש מהרגיל. בחודש מרס התחילה התעוררות, אבל עדיין לא מרגישים ביקושים לפסח. בסך הכל השנה התחילה באופן סביר אבל אין לדעת כיצד היא תתפתח בהמשך. חוסר הוודאות כרגע הוא גדול, גם פוליטית, גם כלכלית, גם בכל מה שקשור למחירי הדלק. רק בחודשים הבאים, בעיקר אחרי שיתבהר המצב בלוב, נוכל לדעת לאיזה כיוון מתפתחת 2011." 13/03/2011 |