09.05.2025
 
יאיר אשר, סמנכ"ל שיווק, השטיח המעופף: למה להוציא אחד לשני את העין?

 

"כרגע מצב השוק די רדום, חורפי ושקט. אבל לפי השאלות וההתעניינות נראה שכאשר יתקרב פסח יהיה בום. גם לגבי מאי ויוני יש לנו הרבה בקשות לקבוצות, למשל לפלמה או לסלוניקי - יעדים שלא חשבנו שיהיה להם ביקוש כזה. הקבוצות הן אינדיקציה טובה לעונה הבאה, כי הקבוצות מגיעות ליעד ראשונות ורק אחריהן באים הבודדים. כמובן, זה לא מדד מתימטי, אבל זה גורם לנו להיות די אופטימיים ביחס לעונה הקרובה ולקוות שלא טעינו בקריאת הסימנים המקדימים.

היעדים החדשים שלנו השנה: נטוס לסקיאטוס, לחניה שבמערב כרתים, למלטה, למדריד - שאליה כבר טסנו ב-2008 - ונחזק מאוד את הטיסות לאיטליה.

בסך הכל אני מעריך ש-2011 תהיה שנת יוון, אשר תחליף השנה את טורקיה כיעד מוביל של הנופש הישראלי. היוונים מצפים לנו בזרועות פתוחות והישראלים מרגישים בנוח ביוון. אנחנו הצטיידנו במספר רב מאוד של מושבים בטיסות לאיים, התקשרנו עם מלונות בלעדיים בכרתים, רודוס, קורפו, סלוניקי, ומה-24 במרס יש לנו גם בלוק בטיסה סדירה לאתונה.

שאלתם אותי על התחרות בקו לברצלונה? בשנה שעברה היא היתה יעד רווחי מאוד. נכון שהיו כמה חורים בלוח השנה שבהם המארגנים הציעו מחירים מצחיקים, אבל זה קרה רק בנקודות זמן מאוד מסויימות. ולדעתי גם זה לא היה קורה אילולא כמה מארגנים לא היו מנסים להוציא אחד לשני עין. באמת, אולי היה חכם יותר קצת להרגיע. לפי מה שמתפתח, התופעה הזו כנראה עומדת לחזור על עצמה השנה ביעדים אחרים, שבהם כולם יילחמו בכולם."

13/03/2011