רוני אלוני, סמנכ"ל השיווק במלונות פתאל: גם סוכני תיירות יוצאת מעניינים אותנו
"שנת 2010 הסתיימה כשנת תיירות טובה מאוד עם גידולים מרשימים בתיירות הנכנסת, גידולים יפים בביקוש העסקי והמשך הבעת האמון של הציבור הישראלי בתחום נופש הפנים. אנחנו צופים ש-2011 תהיה מבחינה זו שנת המשך. בשלב הראשון, המשך בתיירות הנכנסת. על רקע חוסר הבהירות במצרים, בסיני ובמזרח התיכון בכלל, יש כבר סימנים להתגברות הביקושים לאילת ולים המלח. במקביל, אנו רואים ביקושים של תיירות צליינית, המשפיעה על ירושלים וטבריה, וגם בשוק הבודדים ומגזר האירגונים היהודיים, שבאים לידי ביטוי במיוחד בתל אביב וירושלים. במקביל, רואים בהחלט המשך הביקושים של התיירות העסקית. ישראל ממשיכה לעניין את המגזר העסקי הבינלאומי ושיתופי הפעולה המסחריים מבשרים המשכיות טובה ויפה. בתיירות הפנים אנחנו צופים חזרה של הביקושים החל מסוף מרס ואילך, לקראת האביב, בעיקר לאזורי הנופש - אילת, ים המלח, טבריה. אנחנו מאמינים שסוכני הנסיעות הם שותף אסטרטגי חשוב, בעיקר הסוכנים העוסקים בתיירות נכנסת ותיירות פנים. חלק גדול מהם יזמי תיירות, שיודעים לפתח תנועה ולהביא תיירים לארץ. במקביל, יש לנו שיתופי פעולה עם יזמי אירועים ופסטיבלים, וכמובן עם הסוכנים המתמחים בשוק האירגוני מוסדי. אנחנו ערים גם לפוטנציאל של סוכני הנסיעות המתמחים בתיירות יוצאת, ובימים אלה בוחנים ברצינות אפשרות להתממשק אליהם באמצעות מערכת מובילה בענף. לרשת פתאל, שהיא רשת המלונות המובילה בארץ, 29 בתי מלון עם 7,500 חדרים. 11 מהם תחת המותג ליאונרדו על תת מותגיו: ליאונרדו פלאזה (חמישה כוכבים), ליאונרדו בוטיק (חמישה כוכבים), ליאונרדו קלאב (הכל כלול) וליאונרדו אין. כן יש לנו מלונות תחת המותגים קלאב מד, מרידיאן, גולדן טוליפ, מג'יק והרודס." 13/03/2011 |