לראשונה – דוכן ישראלי גאה בתערוכת התיירות של ברלין
שירות חדשות תיירות בחודש מארס הקרוב תתקיים בברלין תערוכת התיירות הבינלאומית (ITB) הנחשבת לתערוכת התיירות המקצועית החשובה בעולם ובה לראשונה - דוכן ישראלי של הקמפיין לעידוד התיירות הגאה לתל-אביב. הנציגות התל-אביבית תמוקם במרכז ביתן התיירות הגאה בתערוכה (the Pink Pavilion) ותציג את מגוון אפשרויות החופש המצפות לתיירים גאים בתל-אביב. ההשתתפות בתערוכה בברלין תשיק את הקמפיין החדש של קידום התיירות הגאה בתל-אביב לשנת 2011 שיעמוד בסימן "תל אביב - מטרופולין ליד חוף הים" ויקודם באירופה וארה"ב. הפעילות הגאה בברלין של תל אביב תכלול, מעבר לדוכן ולהשתתפות בתערוכה, גם קוקטייל חגיגי לסוכנים גאים מכל העולם המבקרים בברלין ושתי מסיבות ענק לקהל היעד הגרמני - מסיבת בנים ומסיבת בנות בהשתתפות ד'י גייז ואמנים היישר ממועדוני תל-אביב. הפעילות לקידום התיירות הגאה בתל-אביב והשתתפות בתערוכה בברלין היא חלק מפרויקט בן כמה שנים המקודם ע"י אגודת הלהט"ב ועמותת התיירות של תל-אביב בשיתוף עם יניב וייצמן, חבר מועצת עיריית תל אביב, הממונה על התיירות בעירייה ויועץ ראש העיר לקהילה הגאה. וייצמן מוסר כי בשנה שעברה הושקעו בקידום התיירות הגאה לתל-אביב כ 340 אלף שקלים - כשהתקציב מגיע מעיריית תל-אביב וממשרד התיירות באמצעות עמותת התיירות של תל-אביב. יניב וייצמן: "אחרי שנה נפלאה בכל הנוגע לקידום התיירות הגאה וביסוס מעמדה של תל אביב כבירת גייז בינלאומית אנחנו ממשיכים בשיא הכוח גם לשנת 2011. הנוכחות התל אביבית בביתן הגאה הבינלאומי היא עוד צעד חשוב במהלך שיווקי נרחב שנראה את תוצאותיו באירועי הגאווה 2011 שיתקיימו ב 10/6". שי דויטש, חבר הוועד המנהל של אגודת הלהט"ב ושגריר IGLTA (ארגון התיירות הגאה) בישראל מוסר כי בשנה שעברה הוערך מספר התיירים ההומואים והלסביות שביקרו בתל-אביב במהלך אירועי הגאווה בחודש יוני האחרון בכ - 4000 איש וכי ליוני הקרוב מצפים לעלייה של כ- 20% במספר המבקרים. דויטש הוסיף כי השפעת הקמפיין לעידוד התיירות בתל-אביב מורגש השנה גם בחודשי החורף האחרונים וכי מוקדי הבילוי של הקהילה הגאה בתל-אביב מדווחים על נוכחות מורגשת של תיירים גאים. "עשרות עיתונאים וסוכני תיירות לקהילה ביקרו בישראל ב 2010, פיתחנו מוצרים חדשים, כגון סיורים באנגלית בימי שישי על ההיסטוריה של הקהילה הגאה בתל- אביב בכלל ובישראל בפרט ואנו מקיימים 3 סופי שבוע ייחודיים המוצעים לתיירים מאירופה וארה"ב סביב פורים, מצעד הגאווה ובסוף הקיץ. אנחנו מתמקדים כרגע בקהל הגרמני והאנגלי כי משם מגיעה כמות אדירה של תיירות גאה לתל-אביב. אולם, בהמשך הקמפיין השנה נפנה מאמץ לארצות נוספות במערב אירופה, כשעל הפרק עומדים קמפיינים ייחודיים לקהל הגאה בהולנד וצרפת". 20/02/2011 |