איזיג′ט תאפשר לנוסעים תקועים לטוס לכל שדה תעופה אליו החברה טסה - ללא תוספת תשלום
שירות חדשות תיירות חברת איזיג'ט הודיעה היום כי תאפשר לנוסעיה התקועים בנמלי התעופה השונים באירופה בשל מזג האוויר הקשה, להמיר את יעד טיסתם לכל נמל תעופה אחר אליו החברה טסה. איזיג'ט טסה ל-129 נמלי תעופה ב-30 מדינות והיוזמה האחרונה תאפשר לנוסעים שטיסתם בוטלה עקב תנאי מזג האוויר הקשים אפשרויות נוספות להגיע ליעדם. איזי ג'ט מתכננת להפעיל כ-1,000 טיסות ליום בתקופת החג - כ-150,000 מושבים מוטסים. איזיג'ט מקפידה לעדכן את הנוסעים בנוגע למצב טיסתם באמצעות אתר האינטרנט של החברה אשר מתעדכן בכל עת ובאמצעות אימיילים והודעות טקסט ישירות למכשירים הסלולריים שברשותם. למעלה מ-60,000 אימיילים ו-36,000 הודעות טקסט נשלחו בשבוע שעבר לנוסעים. כמו כן, בלילה האחרון ולאורך סוף השבוע, איזיג'ט דאגה לשכן כ-36,000 נוסעים שנתקעו הרחק מביתם בבתי מלון (מיום שישי 17 בדצמבר ועד יום שני ה-20 בדצמבר). איזיג'ט מציעה לנוסעים שטיסתם בוטלה העברה לטיסה פנויה אחרת או החזר כספי. הצעה זו (הנוגעת להעברה לכל טיסה פנויה אחרת) תקפה החל מהיום ועד ל-3 בינואר 2011. על הנוסעים שבוחרים באופציה הזאת לדאוג בעצמם לסידורי המשך עד ליעדם הסופי. אתר החברה: www.easyjet.com מספר מקומי שירות לקוחות איזיג'ט: 7219048 03 (באנגלית). 21/12/2010 |