אופיר טורס: כרטיסי טיסה אינטראקטיביים
מאת חגי רוזן חברת אופיר טורס משדרגת את כרטיסי הטיסה האלקטרוניים שלה באמצעות השירות של חברת טרוול טכנולוגיות (truvle), והתוצאה: לקוחות מרוצים מהשירות החדש שהם מקבלים, וסוכנים המתפנים למכירות במקום לבזבז זמן יקר על הכנסת פרטי הנוסע ועיצוב של כל כרטיס באופן ידני. המדובר בפתרון פשוט ואלגנטי: הנוסע מקבל מיועץ הנסיעות שלו כרטיס טיסה שעליו הלוגו של אופיר טורס, יחד עם מידע שימושי כמו מה ניתן לעשות ביעד הנסיעה בזמן הנסיעה הספציפי. בנוסף, טרוול מספקת מידע רלוונטי כמו מפה של האזור, שערי מטבע, מזג האוויר, בידוק מכוון, סינכרון ללוח השנה ואף לסלולרי, הודעות טקסט במידה ויש שינוי בטיסה, ועוד. למעשה, הנוסע מקבל אימייל שבו כרטיס טיסה אינטראקטיבי. מספיק כי ילחץ על אחת הלשוניות שבדף כדי שיעבור לאתר הנסיעה האישי שלו, על פי מסלול הטיול. המידע באתר מתעדכן בן רגע ונותן גישה לנוסע למסעדות, קניות, בידור, מידע על נמל תעופה, מזג האוויר ועוד. הנוסע כבר לא צריך לעבור בין אתר לאתר לתכנן טיול או לקבל מידע שימושי זה או אחר. הכל נמצא במקום אחד וכבר מותאם לתאריכים והיעדים שאליו הוא מתוכנן להגיע. "לרובנו חשובה היכולת להגיע למידע זמין 24 שעות ביממה. בטרוול חשבנו גם על זה," אומר אלון זייברט, מנכ"ל החברה, ומוסיף: "כל המידע נגיש להורדה למכשירים הסלולרים של הנוסע וניתן לסנכרן את מסלול הנסיעה והמידע הנלווה ללו"ז במחשב או בנייד". יוני וקסמן, המשנה ליו"ר אופיר טורס, אומר: "אנו מאמינים בטובת הלקוח ובמתן הפתרון האופטימלי לכל נוסע. השימוש בתוכנה של טרוול מחזקת את המוטו וגישת השירות שלנו. השימוש בכרטיסי הנסיעה הנשלחים באמצאות טרוול מאפשר לנו להוסיף מגוון רחב של שרותיי תיירות מקשת גדולה של ספקים בארץ ובחו"ל, וכן מידע שימושי רב על יעדי הנסיעה המתוכננים." חברת התוכנה טרוּול פתחה לאחרונה את משרדה באטלנטה שבארצות הברית ומוסיפה לקוחות חדשים באופן שוטף. טרוּול משרתת כיום לקוחות מתחום התיירות בארה"ב, הודו, אירופה וישראל, ובקרוב תתחיל לשרת חברות תעופה מקומיות ברחבי העולם. לפרטים נוספים: http://www.truvle.com. 30/10/2010 |