סיטונאית התיירות האיטלקית הגדולה ואלטור בחרה בישראל כיעד מרכזי שלה לשנת 2011
שירות חדשות תיירות חברת Valtur S.p.a, אחת מעשר חברות הסיטונאים המובילות והחשובות באיטליה, בחרה בישראל כיעד חדש ומרכזי לתיירות יוצאת מאיטליה לשנת 2011. הודעת החברה נמסרה במסיבת עיתונאים מיוחדת שהתקיימה במסגרת יריד התיירות TTG, שהסתיים אמש ברימיני שבאיטליה. היריד הבינלאומי, אשר נמשך שלושה ימים, נחשב לחשוב ביותר בתחום ה-,"Business to Business" במהלכו מוצגים למבקרים ולעיתונאים הפוקדים את היריד, החידושים העיקרים של תעשיית התיירות לעונה הקרובה. נשיאת חברת ואלטור, מריה קונצ'טה פאטי, הציגה במהלך היריד את מוצר התיירות של ישראל ותוכנית השיווק שלו על ידי החברה בחודשים הקרובים. מצגת זו עמדה במרכז במסיבת העיתונאים שהתקיימה ביריד התיירות, בה השתתף גם מנהל לשכת משרד התיירות באטליה, צבי לוטן. השנה הוגדל שטחו של ביתן משרד התיירות והורחבה הפעילות בו, ולראשונה הציגו בו סיטונאים וחברות תעופה ישראליות. צבי לוטן סיפר כי "נוכחות משרד התיירות ביריד המקצועי מהווה פלטפורמה ליצירת קשרים חדשים, תיאום בין גורמי שוק שונים והעמקת הקשרים הקיימים. הענין בישראל מצד החברות הבכירות בתעשיית התיירות האיטלקית הולך וגדל ואנו מעריכים כי המפגשים שהתקיימו ביריד יבשילו בתקופה הקרובה לכדי פעילות משותפת". בשנים האחרונות הוגברה השקעת משרד התיירות באיטליה, המהווה מדינת מקור משמעותית, ובעלת פוטנציאל תיירותי גדול, לתיירות הנכנסת לישראל. במסגרת פעילות לשכת התיירות במילאנו, בוצע קמפיין בעלות של 6 מיליון שקלים בעיקר בצפונה של המדינה, הוכנסו משווקים מובילים חדשים וחברות איטלקיות בינלאומיות גדולות המתמקדות בשוק הכללי, תרבות, נופש ופנאי, לצד המשך קידום תיירות צליינית. שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "איטליה ניצבת כיום במקום הרביעי באירופה כמדינת מקור לתיירות נכנסת לישראל ומשרד התיירות יפעל בשנה הקרובה להגביר את המאמצים השיווקים בקרב קהלי יעד מפולחים הצורכים תיירות נופש, תרבות ופנאי ותיירות דתית, זאת לצד הגברת הפעילות מול החברות המובילות בתעשיית התיירות האיטלקית, במטרה לקדם את ישראל כיעד אטרקטיבי ונגיש". מתחילת השנה ביקרו בישראל למעלה מ- 117,000 תיירים מאיטליה, גידול חד של 36% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ו-22% לעומת שנת 2008, שנת השיא בתיירות הנכנסת. 25/10/2010 |