09.05.2025
 
משרד התיירות ישקיע 40 מיליון שקלים בשיווק ישראל בעולם, בחודשים אוקטובר-ינואר

 

 

שירות חדשות תיירות

משרד התיירות פותח את עונת החורף 2010/1 בתיירות הנכנסת, בקמפיין נרחב בהשקעה כוללת של למעלה מ-40 מיליון שקלים, עד לסוף שנת 2010. תקציב נוסף יופנה לטובת הקמפיין גם בתחילת שנת 2011, בהתאם ליעד המשרד לשנה זו העומד על 3.7 מיליון תיירים בשנה כולה.

במסגרת תוכנית השיווק לחורף הקרוב, ייצא המשרד בקמפיינים פרסומיים, שימשכו מספר חודשים, במדינות היעד לתיירות לישראל בהן ארה"ב, רוסיה, גרמניה, צרפת ומדינות סקנדינביה, זאת לצד פעילות שיווקית במדינות חדשות המגלות בישראל ענין כיעד תיירות בהן דרום קוריאה, פולין ואוקראינה.

בקמפיין יושם דגש על מיתוג ישראל כארץ הקודש ובמרכזה ירושלים, כאשר בארה"ב ובמדינות נוספות תהיה פניה ממוקדת ומשמעותית לקהילות האוונגליות. משרד התיירות פועל נמרצות על מנת להגדיל את מספר התיירים מהקהילה האוונגלית, בה קיים להערכת המשרד פוטנציאל רב שטרם מוצה.

הקמפיין בעונת החורף ילווה בפעילות אינטנסיבית להוספת סיטונאים המשווקים את ישראל ולהגדלת קיבולת המושבים בטיסות לישראל, תדירותם והכנסתם של קווי תעופה חדשים לפעילות בישראל.

על פי נתוני משרד התיירות, עד לחודש אוגוסט, כולל, ביקרו בישראל 2.2 מיליון תיירים. ממדינות ארה"ב וקנדה הגיעו לישראל כ-480,000 תיירים (גידול של כ-17% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2009), מרוסיה הגיעו כ-330,000 תיירים (גידול של כ-55%), מגרמניה 113,000 (29%), צרפת 200,000 (7%), איטליה 106 (43%), אנגליה כ-120,000 (5%), פולין 86,000 (40%), אוקראינה 52,000 (33%) וקוריאה 30,000 (111%).

19/09/2010