09.05.2025
 
מנכ"לית עמותת התיירות תל אביב: התנהגות מבישה לתיירים במועדונים בעיר

 

 

(הודעה לעיתונות מטעם עמותת התיירות ת"א)

העמותה לתיירות תל אביב-יפו מקבלת בחומרה רבה את הכתבה ששודרה בחדשות ערוץ 2 (http://tinyurl.com/35bh378) החושפת את האפלייה של מקומות הבילוי כלפי התיירים הצרפתים.

העמותה המשקיעה במשך שנים מאמצים ומשאבים רבים כדי למשוך תיירים לתל אביב, הופתעה לגלות שמקומות בילוי רבים גובים סכומי עתק מבליינים רק בשל היותם צרפתים.

אתי גרגיר, מנכ"ל העמותה לתיירות תל אביב-יפו אמרה הבוקר: "צר לי מאוד לשמוע שההתנהגות המבישה הזאת מתקיימת במועדונים ברחבי תל אביב-יפו. לתייר הצרפתי יש הרבה אלטרנטיבות לבחור היכן יבלה את חופשתו, לפעמים גם במקומות זולים יותר כמו מרוקו, טוניס, טורקיה וכו'. האם זו הדרך לתת לו את הכבוד המגיע לו? בשנים קודמות הצלחנו להתגבר על כתבות שיצאו בעיתון היהודי בצרפת 'Actualitée Juive' שכותרתן היתה 'אנחנו פריירים'. ואכן התגברנו על תופעה שהיתה 'מחירונים מיוחדים לישראלים ולתיירים', אך מסתבר שעדיין יש צורך להשגיח. חבל שהשקעה רצינית יורדת לטמיון ופוגעת בשמה הטוב של תל אביב-יפו.

בעמותה החליטו שבמרכז המידע לתייר יטפלו גם בתלונות של תיירים ששילמו מחירים לא מקובלים במקומות בילוי וטוענים לאפלייה. העמותה פרסמה מס' טלפון מיוחד לתלונות אלה.

עוד פרויקט שיוצא לדרך בימים אלה, וגם זאת אחרי תלונות שהגיעו מתיירים על כך שנהגים מסרבים להפעיל מונה, העמותה לתיירות, בעזרתו של דר' משה טיומקין, חבר מועצת העיר וראש רשות התחבורה, התנועה והחנייה, הגיעה לשיתוף פעולה והסכם הדדי עם איגוד נהגי המוניות הארצי, על פרויקט 'הסבר פניך לתייר', המדבר על הגינות ומתן שירות."

29/08/2010