09.05.2025
 
אייל עירון, איירתור: מגלים את אמריקה

 

בכירים בענף התיירות מסכמים את השנה 

 

לפני כשלושה חודשים נכנסה איירתור לתחום חדש: טיולים בעברית בצפון אמריקה. במסגרת זו משווקת החברה את המותג "אייר-תורס USA", בשיתוף פעולה עם יוני צוק, מנכ"ל אמדאו בארה"ב. המדובר בטיולים שהשוק הישראלי מכיר בשם מוטי טורס.

בסך הכל מוצעים 18 טיולים ברחבי ארה"ב - 11 מהם יוצאים מניו יורק, שישה מלוס אנג'לס ואחד מלאס וגאס. הטיולים הם של יום, יומיים, שלושה, ארבעה ועד חמישה ימים. לדברי עירון, היתרון הבולט של טיולים אלה הוא שהיציאות מובטחות כל השנה. הביקוש הוא בעיקר בחודשים אפריל עד אוקטובר, אבל לטיולי היום והיומיים יש ביקוש כל שנה.

- מה שאומר שמחברה אשר בראשיתה עסקה בשיווק טיסות מוזלות של אל על, הפכתם לסיטונאי לכל דבר.

אנחנו סיטונאים בעצם כבר שש שנים, מהיום שהתחלנו למכור גם מלונות. אבל לאמריקה באמת הגענו רק עכשיו.

ואיך זה לגלות את אמריקה?

אנחנו משווקים את המוצר הזה רק שלושה חודשים וכבר רואים תוצאות טובות, עם מאות נוסעים שנרשמו. בשנה הבאה אנחנו מקווים לחזק את המוצר משמעותית.

29/08/2010