09.05.2025
 
גוליבר: עליה של 20% בהזמנות באינטרנט

 

 

שירות חדשות תיירות

חברת התיירות האינטרנטית גוליבר, מדווחת על עלייה של 20% בהזמנות אינטרנטיות לעומת השנה שעברה. מעל 30% מהמזמינים באינטרנט ביצעו הזמנה מלאה באתר, זאת ללא התערבות סוכן בכלל או שיחה טלפונית שביצעו עם נציג, ואף הוציאו את מסמכי הנסיעה באתר באזור האישי המיועד לכך.

 עוד מדווחת החברה כי הזמן הממוצע של הזמנה באינטרנט מרגע שהגולש החל בחיפוש עבור מוצר התיירות המבוקש ועד הרגע בו הזמין את החופשה הינו כשמונה ימים

60% מהגולשים באתר, גולשים ומחפשים את האינפורמציה המבוקשת ליציאה לחופשה בין השעות 11:00-18:00 לסירוגין, אולם את ההזמנה עצמה מבצעים כ- 60% מהגולשים דווקא בשעות הערב בין 20:00-21:00.

לדברי אורי אלון, מנכ"ל גוליבר: "אנו רואים כי המגמה המקובלת ברחבי העולם, מקבלת השנה גושפנקה גם בישראל. האינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט גורמים לגולשים בעולם ובישראל להיות הרבה שעות סביב המחשב ותחום הזמנת מוצרי תיירות באינטרנט בכל העולם בעלייה. הצרכנים הישראלים שהם צרכנים מאוד נבונים מצביעים ברגליהם ומנצלים את האפשרות לרכוש מוצרים זהים ללא עמלות תיווך ובלי סוכנים במחירים מצויינים וכמובן בד בבד לחסוך בזמן".

01/08/2010