פרימה: הכפכפים שהקפיצו את הרשת
מאת אוריאל ישיב אתי לוי, מנכ"לית רשת מלונות פרימה, לא חדלה לצחוק. ועימה כל עובדי הרשת. כזכור, השיקה הרשת ב-25 ביולי קמפיין פרסומי בסיסמה "נופש מרגש מבלי להתרושש". את שלטי החוצות הרבים של הקמפיין ליוותה תמונה צבעונית עליזה של זוגות סנדלי אילת התלויים על חבל כביסה. ולמה כולם צוחקים? כי שתי נשים התקשרו למוקד ההזמנות ושאלו איפה אפשר לרכוש את הכפכפים. בהתייחסות רצינית אומרת לוי שהקמפיין נולד מאחר והתברר לה כי למרות שהרבה מאוד כסף ומאמצים הושקעו בשדרוג המלונות, ולמרות העובדה שכל המלונות שוכנים במיקומים הכי טובים והמחירים שלהם סבירים עד זולים, ולמרות שהתיירים ממלאים את המלונות ברוב ימות השנה, דווקא הישראלים אינם מכירים את הרשת ומתלוננים שהמחירים יקרים. "הישראלים מכירים את הרשתות הגדולות שלא חדלות לפרסם, ואצלן המחירים גבוהים יותר". אחרי שהרשת סיימה לשדרג את המוצר והתחילה להציע חופשות נושא, כמו "סוף שבוע של מספרי סיפורים ירושלמים", ''אביב מוזיקלי", "יום האהבה הבינלאומי", פרץ המשבר עם טורקיה. "ואז החלטנו לצאת בקמפיין שידגיש את המחירים הזולים והייחודיות שלנו". התוצאות, לדברי מנכ"לית הרשת, הפתיעו גם את העוסקים בדבר: "קיבלנו מאות טלפונים למרכז ההזמנות עד כי נאלצנו לתגבר את המרכז עם אנשים מהמטה. בכל יום רשמנו עשרות הזמנות חדשות, בעיקר לשני המלונות בים המלח, לשלושת המלונות בירושלים, לתל אביב ואפילו לטבריה. על המלון באילת אין התנפלות כי שם הרשתות חזקות יותר, מה גם שהן הורידו את המחירים וצמצמו את ההפרש עם המלון שלנו". אתי לוי מציינת בסיפוק שגם סוכני הנסיעות משתתפים בחגיגת ההזמנות ומבצעים הזמנות רבות. ואשר לכפכפים: "אני שוקלת לרכוש כפכפים עם הלוגו של הרשת והסיסמה, ולמכור למי שיתעניין. ואם זה יילך טוב אולי נעשה הסבה מקצועית," אומרת אתי לוי. 29/07/2010 |