חלון ראווה אינטראקטיבי בסניפי דיזנהאוז
שירות חדשות תיירות בימים אלה משדרגת דיזנהאוז את סניפיה באמצעי שיווק והפצה חדשני בענף התיירות - חלון ראווה אינטראקטיבי. חלון הראווה החדש יאפשר ללקוחות לחפש את הנופש והטיול המועדף עליהם על גבי חלונות הראווה עצמם של סניפי החברה. השירות מוצע כעת במסגרת פיילוט בשלושה סניפים של דיזנהאוז - סניף אשדוד, סניף בן יהודה בתל-אביב וסניף "עתידים" ברמת החיל. השירות יתווסף בהדרגה גם לשאר סניפי החברה. איך זה עובד? כאשר הלקוח עומד מול חלון הראווה הוא מצביע באצבעו על תמונה מתוך תפריט מגוון בהתאם לרצונו (טיסות, חופשות, טיולים, וכדומה). לאחר מכן מופיעות בפניו מספר אפשרויות בהן הוא יכול לבחור. את החיפוש ניתן לערוך בארבע שפות שונות לפי בחירת הלקוח, וגם כאשר הסניף סגור המערכת עובדת פתוח. כל הפעלת המסך והדפדוף בתוכן נעשה באמצעות היד של הלקוח. לדברי גלעד ברובינסקי, מנהל השיווק בדיזנהאוז, "חלונות הראווה האינטראקטיביים הם שירות חדש אותו אנו מציעים המשפר ומעשיר את חווית הלקוח הנמצא מול סניפי החברה. השירות מאפשר לכל מי שחפץ בכך, לערוך סקירה חווייתית של מוצרי דיזנהאוז בכל שעות היממה הן ברגעי ההתלבטות לפני הכניסה לסניף וכן בשעות בהן הסניף סגור." 25/07/2010 |