09.05.2025
 
טרוולפורט משיקה (עוד) חידושים

 

 

מאת אוריאל ישיב

קוראים לה Rapid Reprice והיא תוכנה המחשבת מחדש, כמעט באופן אוטומטי, תעריפי טיסות לצורך הנפקה מחדש של כרטיס טיסה. המידע על התעריפים המצוי במערכת הולך אחורה 13 חודשים. יעקב קופילוביץ , מנהל טרוולפורט בישראל אמר לחדשות תיירות שהמערכת הפועלת כבר בצפון אמריקה ובכמה אזורים באירופה, הותאמה לישראל וכרגע נמצאת בשלבי ניסוי במספר משרדי נסיעות. מסתבר שבכל משרד יש בשנה מאות כרטיסים שנדרש לחשב מחדש את התעריפים שלהם ולהנפיק כרטיס חדש. מכאן שהמערכת שכאמור פועל כמעט באורח אוטומטי תהיה לעזר רב לסוכנים. הקושי היחיד הוא שלא כל חברות התעופה מחוברות לתוכנה המתקדמת הזו. נכון לעכשיו מחוברות אליה רק בריטיש, אייר פראנס / קלמ, קונטיננטל, דלתא, יו-אס איירווייס ויונייטד. לדברי קופילוביץ אל על תצטרף בעתיד הלא רחוק.

יישום נוסף של טרוולפורט היא האפשרות שניתנת מעתה לסוכנים להכנס באמצעות מערכת ההפצה למערכת ההסכמים של אל על עם חברות עסקיות. לסוכנים יונפק קוד כניסה וכך יוכלו להזמין ולכרטס בהתאם לסיכום של החברה עם אל על. האפשרות הזו קיימת גם במערכות ההפצה האחרות.

מנהל טרוולפורט בארץ הזכיר שוב שלרשות הסוכנים עומדים שני מוקדיי תמיכה.האחד בבריסל והשני בבוקרשט. המוקדים פועלים שבעה ימים בשבוע 24 שעות ביממה. בשעות היום יש תומכים דוברי עברית ובלילות דוברי אנגלית. לדבריו יש הרבה מאוד התקשרויות למוקדי התמיכה, יחסית יותר מאשר מאצות אחרות. והוא ממליץ לסוכנים להיעזר בשני מערכים כדי לדעת יותר. האחד "לימוד עצמי" והשני "הדרכה וירטואלית" במספר נושאים חשובים וזאת באמצעות מדריך ישראלי.

לקינוח, מספר קופילוביץ שבחברה הגלובלית עובדים במרץ רב על "שולחן העבודה" החדשני שמקווים שייושם ב-2011. יהיו בו קישורים וגישות להרבה מאד מערכות ושירותים.במיוחד מערכות של ספקי שירותי קרקע וחברות תעריפים מוזלים. והיתרון הגדול - הכל בפי-אן-אר יחיד.

15/07/2010