09.05.2025
 
גדי טפר מנכ"ל ארקיע: החברה מתחזקת למרות המכשולים

 

גדי טפר, מנכ"ל ארקיע, לא זז בלי הבלקברי שלו. ולא מפני שהוא מכור למכשיר אלא מפני שבארקיע עלו מדרגה מבחינה טכנולוגית. " לכל הבכירים בחברה יש בלקברי בעזרתו הם מקושרים לכל המערכות החשובות, כך שביכולתנו לתת תשובה מיידית לכל בעיה או צורך שמתעוררים. מקיימים שיחה מהירה, בודקים במערכות ומקבלים החלטה. קשה לתאר כמה זמן זה חוסך וכמה זה מייעל את העבודה," הוא אומר. לכן כאשר הוא נשאל איזו שאלה המחייבת נתונים טפר מציץ בטלפון הנייד הצמוד.

"בסך הכל, ולמרות כל המכשולים והקשיים הצצים חדשות לבקרים, אנחנו מתחזקים. הנתונים בנתב"ג מראים גידול של 33 אחוזים בחודש מאי, ואילו מינואר נרשם גידול של 18.5 אחוזים," אומר טפר בשיחה עם חדשות תיירות. אנו מפעילים כל השנה טיסות סדירות לכל היעדים שהוקצו לנו: קייב, פריס, ברצלונה, מינכן, לרנקה ועמאן, ובחלק מהשנה גם לטביליסי, קופנהגן, שטוקהולם ודבלין. ואגב, כל הטיסות הסדירות משווקות במערכות ההפצה הגלובליות ומכורטסות באמצעות הבי-אס-פי. בטיסות שכר אנו מכסים כמעט את כל איי יוון ואף מגבירים את התדירות בכך שנפעיל מעין שאטל לרודוס וכרתים ונטוס ישירות לפאפוס. בסך הכל יש לנו 30 יעדי שכר - פריסה רחבה ולוח זמנים שמציב אתגר גדול לצי המטוסים ולצוותיהם".

אין לשכוח גם את אילת, שבקו אליה ארקיע רושמת גידול של 35 עד 40 אחוזים מראשית השנה. את פתיחת הטיסות הקבועות לעקבה נאלצה ארקיע לדחות עקב ויכוח עם אל על על שיפוי במקרה של בעיה. גדי טפר אינו כועס על כך אך טוען שהגיע הזמן לקבוע גוף אחר במקום אל על שיהיה קבלן הביצוע של ביטחון התעופה. בינתיים, הנוסעים לעקבה טסים לאילת ומועברים ברכב למעבר הגבול "ערבה" ומשם לעקבה. "זה לא אידיאלי ובכלל לא מה שרצינו שיהיה, אך עם האילוצים שצצו זה הטוב ביותר שאנו יכולים לעשות. בינתיים אנחנו בונים את העניין ביעד ואת הביקוש לו".

23/06/2010