09.05.2025
 
ארקיע תשקיע מיליון שקלים בפרסום למגזר הרוסי והערבי

 

מאת חגי רוזן

חברת ארקיע תשקיע ברבעון הקרוב מיליון שקלים בפרסום נרחב שמיועד למגזר הרוסי ולמגזר הערבי. הפרסום, באמצעות משרד הפרסום GPS, יכלול שלטי חוצות, פרסומות באינטרנט, בערוצי הטלוויזיה הרלוונטיים ובעיתונות הערבית והרוסית.

המודעה הראשונה צפויה לעלות כבר בימים הקרובים בעיתונות הערבית, ובתחילת שבוע הבא יעלו הפרסומות בטלוויזיה למגזר הרוסי עם יעדים שונים כגון: קייב, ברצלונה, מינכן, וינה ועוד.

מטרת הקמפיין היא לחשוף את הציבור הרוסי והערבי למוצריה השונים והמגוונים של ארקיע, המתאימים למשפחות, צעירים וגמלאים תחת הקונספט "קופצים לחופשה עם ארקיע".

גדי טפר, מנכ"ל ארקיע, אומר: " אנו מאמינים במגזרים אלה ובכוח הקנייה שלהם ומתכוונים להשקיע בפרסום לצורך כך. ארקיע מעוניינת להעלות את המודעות לכך שלחברה חבילות אטרקטיביות לחופשות בארץ ובחו"ל שמתאימות לכולם".

13/06/2010