משרד התיירות היקצה 34 מיליון שקלים לשיווק ישראל באביב-קיץ 2010
שירות חדשות תיירות משרד התיירות יתגבר את מערך השיווק בעולם בחודשים הקרובים, בהשקעה כוללת של למעלה מ-34 מליון שקלים, במטרה למנף את המגמה החיובית בתיירות הנכנסת בחודשים האחרונים, ולמצב את ישראל כיעד אטרקטיבי לתיירות. יעד משרד התיירות הינו הגעתם של 1.5 מיליון תיירים בעונת אביב-קיץ 2010 (מאי-ספטמבר), זאת במסגרת התוכנית התלת-שנתית שבמרכזה הגעתם של מיליון תיירים נוספים עד לשנת 2012. משרד התיירות משיק בימים אלה סדרת קמפיינים פרסומיים, שיימשכו שלושה חודשים, במדינות המקור העיקריות לתיירות נכנסת לישראל: ארה"ב, רוסיה, גרמניה, צרפת, איטליה, אנגליה, שוודיה והולנד ויציגו את ישראל כיעד אטרקטיבי ומגוון לתיירות נכנסת, זאת כחלק מהתחרות בין מדינות האזור על ליבו של התייר. במסגרת מסע הפרסום תוצג ישראל על מגוון אפשרויות הביקור, הבילוי, הנופש ופנאי המתקיימים בה יחדיו בהתאם למיצובה כ"ארץ קודש שבמרכזה ירושלים", הפונה לקהל 'דה"ת' - דת, היסטוריה ותרבות. הפרסום יתמקד בשיווק אתרים בירושלים, תל-אביב, ים המלח ואילת, ומוקדי תיירות נוספים בהם הגליל והנגב והוא ייפנה לקהלי יעד שונים בהם, קהלים דתיים, תיירות נישות כגון יין וקולינריה, מרפא, ספורט אתגרי ועוד. הקמפיין יפורסם במדיה הכתובה, פרסום חוצות, מגזיני תיירות ולקהל מקצועי, תחנות רדיו וטלוויזיה, ושימוש נרחב באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות. אל פעולות השיווק יתלוו פעולות מול תעשיות התיירות המקומיות במדינת המקור, הכוללות גיוס סיטונאים חדשים והרחבת מאגר המשווקים הפועלים לשיווק ישראל, קיום סמינרים ופעולות שטח מול סוכני נסיעות ומקבלי החלטות (כגון כמרים ומנהיגים), פעילות מול גורמי תעופה לבחינת אפשרויות לפתיחת קווי תעופה קיימים ולהרחבתם של קווים פעילים, פעולות יחסי ציבור ועוד. 03/05/2010 |