09.05.2025
 
סוכנים לומדים פרסום בגוגל

 

עשרות סוכני נסיעות השתתפו בשבוע שעבר בסדנת פרסום במשרדי חברת גוגל.

הסדנה, שעסקה בפרסום ברשת למתחילים, היא פרי של שיתוף פעולה בין ההתאחדות וחברת גוגל שהחל עוד בהכנות לכנס השנתי של ההתאחדות, שבו הושם דגש על הנושא הטכנולוגי.

יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות, אומר שההתאחדות רואה חשיבות רבה בהקניית כלים ומיומנויות לחבריה בשיווק באמצעות האינטרנט, שהפך בשנים האחרונות לזירת ההתרחשות המסחרית המרכזית של הסוכנים.

"מאחורי מרבית האתרים המוכרים לציבור הגולשים באינטרנט עומדים משרדי נסיעות, וזהו למעשה חלון הראווה הווירטואלי שלהם, וערוץ מכירות מרכזי," אמר פתאל והוסיף: "ברור לנו שמי שירכוש ידע בשימוש בכלים טכנולוגיים שיווקים, רשתות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק ודומיהם, יקנה לעצמו יתרון מסחרי משמעותי ויכולת של הובלה על פני המתחרים. זו הסיבה לכך שההתאחדות מכוונת את חבריה להתעדכן וללמוד שימוש יעיל בכל מה שקשור לשיווק ברשת."

בהתאחדות מתכוונים להוסיף ולפעול בנושא במסגרת כנסים וסדנאות נוספים.

01/03/2010