09.05.2025
 
איירתור חשפה ביריד כלים טכנולוגיים חדשים

 

מאת אוריאל ישיב

פנים חדשות ביריד איי-אם-טי-אם הייתה חברת איירתור. ולא רק שזו הייתה פעם ראשונה שהשתתפה כמציגה אלא גם חשפה שדרוג של מערכת ההזמנות בחו"ל, ראשית על ידי פיתוח חבילה דינמית למלונות והשכרת רכב, ושנית פיתוח מודול להשכרת רכב בלבד ולהזמנות ספא. כמו כן אפשרות חיפוש מלונות על פי אזורים שמחוץ לערים הגדולות, לדוגמה: טוסקנה, היער השחור, קוסטה דל סול ועוד.

חשיפה נוספת הייתה למערכת הזמנות של מלונות בישראל לשרותם של סוכנים ישראלים ולסוכנים בחו"ל. מסביר אייל עירון, סמנכ"ל איירתור: "בשנים האחרונות פיתחנו מערכות הזמנות יעילות ומשוכללות. במקביל גיבשנו הסכמי מחירים ויכולות הזמנה עם מספר עצום של מלונות ורשתות בחו"ל. לעיתים קרובות המחירים שלנו זולים יותר מאלו של חברות האינטרנט הבינלאומיות. אותו שיקול קיים לגבי תיירות הפנים. פיתחנו לאחרונה מערכת הזמנות למלונות בארץ. בעצם זו פעם ראשונה שיש מערכת המשווקת ומאפשרת הזמנה של מלונות שונים ולא של רשת מלונות אחת. לכן גם כאן פתחנו את המערכת לסוכנים בישראל הן עבור לקוחות ישראלים והן עבור לקוחות זרים ומכאן נפתחה הדרך לשתף סוכנים בחו"ל והנה אנחנו עוסקים גם בתיירות נכנסת".

לדברי אייל עירון, ההחלטה להשתתף ביריד נפלה ימים אחדים לפני פתיחת היריד ובקושי השיגו ביתן. המניע העיקרי היה השתתפות של למעלה ממאה סוכני נסיעות מחו"ל. איירתור הזמינה אותם לבקר בביתן ולהתרשם מהמערכת. "וזה היה שווה את ההוצאה," אומר עירון. "בנוסף חשפנו את הפיתוחים החדשים לפני עשרות סוכנים ישראלים."

16/02/2010